Rusza kampania promująca wirtualne Targi Pracy „Kobieta w pracy”

Kampania promująca kolejną edycję organizowanych przez GazetaPraca.pl wirtualnych Targów Pracy rozpocznie się w poniedziałek, 19 lutego. Targi odbędą się pod hasłem „Kobieta w pracy”.

Kampania mająca na celu zachęcenie internautów do udziału w Targach oraz pozyskanie kolejnych ogłoszeniodawców potrwa do 2 marca. W kampanii wykorzystano internet (m.in. Gazeta.pl, o2.pl, grono.net, bankier.pl, ceneo.pl, fotka.pl, osemka.pl, gadu-gadu.pl), prasę (Gazeta Wyborcza, Metro, Wprost, Przekrój) oraz radio (TOK FM, RMF FM, Radio ZET).

Kampanię przygotowała agencja interaktywna BYSS.

Wirtualne Targi Pracy „Kobieta w Pracy” odbędą się w dniach 26 lutego – 2 marca. Po sukcesie pierwszej edycji Targów z listopada 2006 r., które odwiedziło ponad 100 000 użytkowników, organizatorzy postanowili rozszerzyć formułę Targów i dedykować ją wybranemu zagadnieniu z zakresu rynku pracy. Najbliższe Targi promując równou

hastagi na stronie:

#katalog oriflame 9 2011#oriflame 9 2011#katalog oriflame 9/2011#oriflame katalog 9/2011#wirtualne targi pracy 2011

Authors
Top