Make-Up Masters konkurs

Ruszyły półfinały dziewiątej polskiej edycji konkursu „Make-Up Masters”
Warszawa, 7 lipca 2011 r. – Pasja, znajomość najnowszych trendów w makijażu oraz chęć doskonalenia swoich umiejętności, przyprawione szczyptą szaleństwa i zabawy, to podstawy konkursu Sephora „Make-Up Masters”, którego półfinały właśnie ruszyły.

Spośród ponad prawie 900 pracowników Sephora, zatrudnionych w perfumeriach sieci w Polsce, zostaną wyłonieni najlepsi z nich, otrzymując tym samym tytuł Mistrza Makijażu 2011. Zmagania makijażystów będzie można oglądać na żywo w wybranych perfumeriach Sephora w Polsce: w Krakowie (centrum handlowe Bonarka City Center, w dniach 7-8 lipca) oraz w Warszawie (Arkadia,
w dniach 11-13 lipca). Marką partnerską konkursu jest w tym roku Dior.
Konkurs „Make-Up Masters” narodził się w Polsce w 2003 r., a od 2009 r. przeprowadzany jest we wszystkich państwach Europy, w których obecna jest Sephora. „Make-Up Masters” to nie tylko zabawa makijażem i flirt z najnowszymi światowymi trendami w wizażu. To przede wszystkim możliwość rozwoju dla setek pracowników sieci. W ramach konkursu makijażyści nie tylko prezentują swoje umiejętności, ale także szkolą się, pod okiem najlepszych na świecie wizażystów, z najnowszych trendów i technik makijażu, a tym samym doskonalą swój warsztat. Potem zaś przekazują zdobytą wiedzę, doradzając klientkom perfumerii Sephora.
„Konkurs «Make-Up Masters» organizowany przez Sephora to wyjątkowe wydarzenie, zarówno dla naszych pracowników, jak i klientów. Dla pracowników wygrana to przede wszystkim olbrzymie wyróżnienie i szansa na dalszy rozwój zawodowy. Finaliści dołączają do grupy blogerów «Make up w wielkim mieście», czyli najlepszych makijażystów Sephora, którzy uczą Polki jak się malować i bawić makijażem, a także biorą udział we wszystkich naszych imprezach związanych z makijażem. Z kolei klienci odwiedzający Sephora mogą mieć pewność, że doradza im świetnie wyszkolony personel, bo przecież uczestnicy i finaliści konkursu pracują w naszych perfumeriach w całej Polsce” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Polska edycja konkursu „Make-Up Masters” jest 3-etapowa. W pierwszym etapie należało rozwiązać test sprawdzający wiedzę z zakresu znajomości technik makijażu, kosmetyków marki Sephora oraz Dior. Uczestnicy konkursu nadsyłali również zdjęcia wykonanych przez siebie makijaży. Hasłem przewodnim była „Potęga koloru Dior”. W ten sposób wyłoniono
89 pracowników Sephora, którzy przeszli do kolejnego etapu zmagań.
W drugim etapie jury, składające się z przedstawicieli Sephora oraz marki partnerskiej wyruszyło
w trasę po perfumeriach Sephora w całej Polsce, aby na żywo oceniać umiejętności makijażystów zaproszonych do półfinału. Sephora będzie reprezentowana przez: Sergiusza Osmańskiego, dyrektora artystycznego i PR, Annę Galińską, Mistrzynię Makijażu Sephora 2009
i główną blogerkę współpracującą z blogiem „Make up w wielkim mieście” (http://blogmakijaz.pl/)
oraz Martę Pietrasik, zeszłoroczną Mistrzynię Makijażu.
W finale konkursu oceniane będzie dopasowanie makijażu do urody modelki, tak aby podkreślone zostały jej atuty. Finał oceniać będzie międzynarodowe jury wraz z gośćmi specjalnymi. Ze strony Sephora będą to Julie Bodrier, główna kreatorka makijaży Sephora
oraz Marta Picazo Puig, koordynatorka konkursu „Make-Up Masters” z Francji. Natomiast
z ramienia Dior będzie to Alex Chianti, główny wizażysta marki.
W konkursie „Make-Up Masters” oceniane są takie umiejętności makijażystów jak: kreatywność
i interpretacja tematu (pierwszy etap), a także efekt „przed” i „po”, technika nakładania produktu, kolorystyka, higiena, proporcje oraz stylizacja uzupełniająca (etap drugi). Natomiast
w finale oceniana będzie interpretacja zadanego tematu oraz dopasowanie makijażu do typu urody modelki.
Konkurs „Make-Up Masters” to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale także cenne nagrody. W tym roku zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w czterodniowym wyjeździe do Paryża na warsztaty makijażowe organizowane przez markę Dior, a także otrzyma cenne nagrody rzeczowe. Dużym wyróżnieniem będzie również udział w roli makijażysty w sesjach zdjęciowych dla magazynów „Uroda” i „Party”.
Patronat nad tegoroczną edycją konkursu objął portal wizaz.pl. Finalista, wybrany przez fanki serwisu, dołączy do grupy walczących o tytuł Mistrza Makijażu.
Wrześniowy finał tegorocznej polskiej edycji konkursu poprowadzi, tak jak w poprzednich latach, Marcin Prokop. Cały konkurs zakończy się w październiku 2011 r. Zwycięzcy z Europy, w tym także z Polski, spotkają się wówczas podczas wielkiego europejskiego finału konkursu w Paryżu.

Sephora to unikalna koncepcja sprzedaży kosmetyków obecna na polskim rynku od 12 lat. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Każdy sklep zaprojektowany jest jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. To wszystko,
w połączeniu z dbałością o każdy szczegół, wyróżniającą się estetyką wnętrz, elegancką kolorystyką
i muzyką tworzoną przez światowej sławy DJ-ów, powoduje, że zakupy w perfumeriach Sephora są dla klientów prawdziwą przyjemnością.
Sukces Sephora został osiągnięty dzięki nadaniu priorytetu takim wartościom, jak: jakość, innowacyjność, emocjonalność i kreatywność. Kreując trendy w świecie kosmetyków Sephora, jako pierwsza sieć, wprowadziła do szerokiej dystrybucji marki „doktorskie” opracowane przez najlepszych lekarzy z dziedziny chirurgii estetycznej, np. dr Brandt, Sampar, StriVectin.
Z kolei jako ekspert w dziedzinie makijażu Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny blog „Make up w wielkim mieście”, który jest dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/.
Według badań GfK Polonia z czerwca 2010 r. Sephora posiada najbardziej wyróżniający się wizerunek spośród wszystkich perfumerii obecnych na rynku polskim i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą zasady i konwenanse.
Sephora została założona we Francji w 1970 r., a od 1997 r. jest częścią Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji w dziedzinie produktów luksusowych. Marki LVMH wyróżnia doskonałe rzemiosło, kreatywność i wizjonerstwo, a także innowacyjność. Ucieleśniają one świat marzeń
i fantazji oraz wyszukania i elegancji. W Polsce Sephora prowadzi 83 perfumerie w największych miastach.
Dodatkowych informacji udzielają:

Sephora Polska
Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, [email protected], telefon:+48 22 319 52 00

Questia Sp. z o.o.
Communications Management Consultants
Marta Wojciechowska, [email protected], telefon: +48 22 623 07 00
Urszula Matej-Bil, [email protected], telefon: +48 22 623 07 00

hastagi na stronie:

#makijaż wiedźmy#make up wiedźmy

Authors

Related posts

Top