Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Kiedy wyjeżdżamy pod namiot, na biwak, albo gdzieś gdzie będziemy zdani tylko na siebie i będziemy mogli zjeść to, co ugotujemy sobie sami przyda nam się na pewno zestaw specjalny do gotowania w warunkach polowych. Przede wszys
Informacja prasowaWarszawa, listopad 2012r.Sformułuj swoje marzenia!WyjątkowyPrezent.pl, lider na polskim rynku prezentów w formie przeżyć, po raz kolejny dostarcza swoim klientom niezapomnianych wrażeń. Po raz pierwszy w Po
Informacja prasowaWarszawa, 16 grudnia 2014Jedna sukienka na wiele okazji, czyli świąteczno-karnawałowe kreacje Sylwii MajdanKilka okazji i jedna sukienka? To proste – wystarczy zmienić dodatki, dobrać odpowiednie buty czy bi
Warszawa 16.04.2014 r.Informacja prasowaZuzanna Bijoch oddaje swoje ubrania!Światowej sławy top modelka, Zuzanna Bijoch przekazała swoje liliowe szpilki i spódnicę, na akcję charytatywną „Pralnia dla Kasisi”, organizowan�
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 18.12.2017Zimowa moda kojarzy się głównie z grubymi ubraniami, które sprawiają, że nasz wygląd nie jest szczególnie atrakcyjny. Co jednak zrobić, kiedy termometr wskazuje minusową temperaturę, a
Jeśli chcesz aktywne spędzać czas na świeżym powietrzu, także podczas chłodnych dni, doskonałym wyborem będzie nowa kolekcja na jesień i zimę marki Merrell. Niezależnie od tego czy jest to wyprawa w górach czy codzienne ob
Choć historia sztuki kamieniarskiej sięga starożytności, kamienne aranżacje naszych mieszkań i domów powróciły do łask stosunkowo niedawno. Kamień zyskał przychylność projektantów i wszedł na salony. A nawet – do kuch
Telefonia komórkowa pojawiła się w Polsce w 1992 roku. Jednak te urządzenie stały się bardzo powszechne dopiero w roku 2000/2001. Teraz tzw. komórkę posiada praktycznie każdy, kto jest w stanie nauczyć się z niej korzystać.
Jaka mama, taka córkaKażda młoda dama ubiera się jak mama – to motto nadchodzącej wiosny. Wzorem zagranicznych gwiazd, coraz chętniej polskie mamy i córki decydują się na bliźniacze stylizacje.Victoria Beckham i jej córk