Wyjrzało słońce na moje życie! Co za radość, co za szczęście! Po raz pierwszy śmiałam się tak serdecznie, jak od wielu lat nie robiłam tego chyba nigdy. Co się stało? Nic takiego. Wystarczyło, że przytuliłam się do w
Poczuj wiosnę i mietę – relacja z prezentacji kolekcji na sezon wiosna/lato marki Vippi Design. Nie da się ukryć, że marka Vippi Design zdobywa coraz szersze grono zwolenniczek i….zwolenników. Potwierdzeniem te
Stopklatka.pl odświeżyła wygląd strony głównej oraz zaproponowała nowy rozkład treści serwisu. Portal filmowy zmienił swoje menu, które stało się bardziej przejrzyste i łatwiejsze w nawigacji. Inaczej zaprezentowane są t
Informacja prasowaWarszawa, 5 czerwca 2018 r.W upalny, wiosenny wieczór – 4 czerwca – w warszawskiej Królikarni odbył się pokaz najnowszej kolekcji duetu MMC. Ekstrawaganckie propozycje na sezon jesień-zima 2018/2019 uzupeł
INTIMISSIMI PREZENTUJE KOLEKCJĘ ŚLUBNĄ– BIEL, ROMANTYZM I ZMYSŁOWA ELEGANCJAIntimissimi prezentuje specjalną kolekcję na ten jedyny dzień, w którym wypowiesz magiczne „TAK”.Niezapomniany dzień w życiu każdej kob
Miss Polski 2014 po raz kolejny ambasadorką znanej marki obuwniczejNajwiększą zaletą Ewy Mielnickiej, oprócz oczywistej urody, jest jej skromność, witalność i dobrze pojęta ambicja. Cechy te zauważyła i skutecznie wykorzys
Tajniki produkcji –kolekcja Tomasz Ossoliński for Gino Rossi w filmach Piotra Stokłosy Jak wygląda proces produkcji butów? Co znajdziemy w nowoczesnej pracowni szewskiej? Do tej pory wiedza na ten temat była zarezerwowana dla
Depilacja to dla większości z nas przykry obowiązek, który wiąże się z wyrzeczeniami, wysiłkiem i bólem. Okazuje się jednak, że wcale nie musi tak być. W gabinetach kosmetycznych pojawiają się bowiem urządzenia, z pomoc�
Informacja prasowaWarszawa, 8 października 2019r.Czas ciąży to okres, kiedy ciało kobiety zmienia się z dnia na dzień, a ona sama przygotowuje się na przybycie dziecka, ma wiele uroków, ale także i wyzwań. Bardziej niż kie
Konsumenckie sposoby na oszczędzanie. Badania etnograficzne, prowadzone przez UW dla Carrefour, odsłaniają portret współczesnego konsumenta…