19 lutego 2019, WarszawaPodróże służbowe. Czy jadą z nami dane?Podróże służbowe są dziś codziennością dla wielu pracowników. Choć większość z nas w delegację wybiera się samochodem, to są i tacy, którzy podróż
Materiały prasowe, 05.08.2014 r.Najnowsza kolekcja OCHNIK już w sprzedaży!Efektowne inspiracje daleką Północą, rozbudowana linia odzieży tekstylnej i odważny flirt z dzianiną – oto co przygotował OCHNIK na jesienno-zimo
DRESS UP!Najmodniejsze sukienki na jesieńWraz ze spadkiem temperatur nie musimy zapominać o sukienkach! Wbrew pozorom to idealne rozwiązanie na jesień, zarówno w casualowym, biurowym, jak i wieczorowym wydaniu. Sukienka to niezw
Czas na rajstopy! Jak je nosić?Rajstopy to atrybut kobiet, choć w XIX wieku przywilej ich noszenia mieli tylko mężczyźni. Z czasem nasze babki zaczęły je zakładać, dostrzegając ich potencjał. W PRL-u razem z goździkami s
Niemal połowa wszystkich problemów z działaniem smartfonów dotyczy przeglądania stron internetowych i mediów społecznościowych. Według użytkowników najbardziej frustrujące w korzystaniu ze smartfonów jest słabe i wolne
Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków – powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach
Jesień w stylu rockowego glamuW obecnym czasie liczą się tylko buty. Do nich dobieramy kreację, bo szykowne botki lub kozaki zmienią nawet zwykły casualowy strój w wyjątkową stylizację. Projektanci obuwia twierdzą, że but
Propozycja obuwnicza marki Keen na jesień 2014/zima 2015Kultowa amerykańska marka butów outdoorowych w środku lata przygotowuje się już do kolejnego sezonu. Buty, które na polskim rynku znane są od ponad 10 lat, mają swoje du
YES PROMISE – OBIETNICA WIECZNEJ MIŁOŚCIPodziękuj Mamie za to, że jest. W tym wyjątkowym dla Niej dniu pomyśl o wyjątkowym prezencie, który wyrazi jak bardzo jest ważna. YES przygotował na tę okazję specjalną kolekc
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy