Wiemy, czego chcą mamyBadanie Groupon Polska zdradza, co najchętniej chciałyby dostać mamy z okazji Dnia MatkiWarszawa, 21maja 2014 r. – Groupon (NASDAQ: GRPN) – Według ankiety przeprowadzonej przez Groupon w kwietni
Europa, Azja, Afryka – niezależnie od tego, który z tych kontynentów pasjonuje nas najbardziej, w Kairze (al-Qāhirah, al-Qahira, Al- Kahira) odnajdziemy część każdego. Na początku nie było Kairu; było założone prawie 30
Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach najbardziej cierpią więzy rodzinne. Spieszymy się, denerwujemy, mamy mały kontakt z rodziną i dziećmi. Wspólnie najwyżej gapimy się w telewizor. Psychologowie apelują
Francuz, Bryan Bouffier, dołącza do Mistrza Europy, JuhoHänninena, tworząc z nim główny team testujący WRC HyundaiaBouffier wniesie nieoceniony wkład w rozwój programu testowego i20 WRC …
Musi być błysk – Gino Rossi w stylu glamourZbliżające się święta Bożego Narodzenia, następnie Sylwester i karnawał to czas kiedy chcemy błyszczeć, a połysk to główny motyw pośród eleganckich propozycji butów mark
Debiutujący artysta ToMZeT, w zamian za opinię o zakupionym albumie zaoferował na platformie NuPlays możliwość wygrania weekendu dla dwojga w górskiej miejscowości. Konsumenci mają niemal nieograniczony dostęp do plików za d
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy
Nie ma się co łudzić co do szczerych intencji różnego rodzaju wróżek, Cyganek, czarownic, i tak dalej. Można jedynie podejrzewać je o znakomitą intuicję, nie zaś o to, że są wszechwiedzące, że potrafią odpowiedzieć, c
Czapka w stylu angielskim ładnie będzie wyglądać do typowego długiego płaszcza, do trencza a także do klasycznej kurtki.…
W dzisiejszych czasach umiejętności kroju i szycia nie są już tak potrzebne jak przed laty. Z nowoczesnych domów zniknęły Burdy, wielopiętrowe, rozkładane skrzyneczki na nici oraz maszyny krawieckie.…