Woda perfumowana Bella Belara marki Mary Kay to zmysłowa, słodka i mocno energetyczna mieszanka woni owocowo – kwiatowych.…
Święto zakochanych to wyjątkowy dzień. Słodycze, kwiaty i biżuteria, w sklepach króluje czerwień, a w restauracjach romantyczne kolacje. Jednakże symbolem 14 lutego jest oczywiście kartka - niekoniecznie w formie standardowej
Informacja prasowa, 18.11.2014KOLORY JESIENIKOLEKCJA SOLAR NA SEZON F/W 2014/15Jesienią zwykle rezygnujemy z żywych barw na rzecz stonowanych szarości, czerni czy brązów. Zupełnie niepotrzebnie! Mocny akcent
BLANCA SUAREZ W KAMPANII REKLAMOWEJ INTIMISSIMISpot jest oparty na historii miłosnej między krawcem i kobietą. Dramatyczna sytuacja zakochanych spowodowana jest dzielącą ich odległością.Krawiec za pomocą swych wprawionych, d
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Slalomem przez zimową modę Zimowy poradnik modowy Stilago.plZdobądź modowe szczyty i mimo chłodów postaw na modne rozwiązania. Aby wygrać z niskimi temperaturami w dobrym stylu, musisz poznać kilka prostych trików. Czy cie
„Twój mądry wybór, jego mądry start" to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Online Med
KOBIECA NATURA PEŁNA KONTRASTÓW– KOLEKCJA SOLAR NA F/W 2014/15W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które – podobnie jak kobieca natura – są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawien
Ta torba to produkt modnej, specjalizującej się w nowoczesnej stylistyce firmy Y-3.…
Samo pięknoMinimalistyczna kolekcja Mono YESTajemnicą najnowszej kolekcji Mono YES jest prostota. To właśnie w niej tkwi piękno. Srebro kontrastuje tu z rodowaną czernią i złoceniami tworząc idealną kompozycję minimalistyc