Informacja prasowa, 3 grudnia 2014UDOSTĘPNIJ SWOJE SELFIE, A MY SPEŁNIMY MARZENIA!Udostęp
Te szykowne, stylowe, ale jednocześnie ciepłe rękawiczki to projekt włoskiej pary Dolce&Gabbana.…
MOHITO Gold Label Jesień Zima 2016/2017 Jesienno-zimowa odsłona limitowanej linii MOHITO Gold Label jest wyjątkowo zmysłowa i mroczna. Ubrania i dodatki zdominowała czerń. Projektanci połączyli kontrastujące ze sobą faktury
Jak wynika z badania firmy badawczej Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny - głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini wynika, że zna je aż 78,2 proc. respond
Wakacje są dobrym czasem na nawiązywanie znajomości i zarazem dobrym czasem na naukę języków. Teraz właśnie możesz uczyć się języka z przyjemnością, bez zbędnego stresu, jaki może towarzyszyć Ci podczas nauki w szkole.
Informacja prasowa,maj 2014Trend Metalik w Simple CPLśniące tkaniny przeszły długą drogę, aby od typowo dyskotekowych kreacji w czasie lat 80. stać się pełnoprawnymi elementami codziennych stylizacji. Simple CP umieściło
Targi Maison & Object jedne z większych w branży dekoracyjnej zakończone. Czym nas tym razem zaskoczyły? Vintage, vintage i jeszcze raz vintage. Oglądając stoiska targowe miało się czasami wrażenie, że jesteśmy na pchl
Geometric– figury geometryczne w nowej kolekcji biżuterii Claire’sTrójkąty, kółka i kwadraty – wokół tych minimalistycznych kształtów zajmuje się kolekcja Geometric. Linia naszyjników, bransoletek i kolczyków od
W zależności od tego, jak zostaliśmy wychowani, jak kształtuje się nasza hierarchia wartości i jakie dotychczas spotkały nas rozczarowania i porażki w sprawach sercowych, tak też wygląda nasze życie uczuciowe w dorosłym wie
Materiały prasowe, wrzesień 2019 r.OCHNIK świętuje 30. urodziny!Paprocki&Brzozowski w jubileuszowej kampanii OCHNIKOCHNIK odlicza dni do wielkiej premiery jubileuszowej kolekcji zaprojektowanej na30-lecie obecności na m