#Profesjonaliści WólczankaWólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profes
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Informacja prasowaŁódź, 8 stycznia 2019Kandydaci do tytułu Mistera Polski w samej bieliźnieJuż jutro, w środę, 9 stycznia, dowiemy się który z 17 kandydatów okrzyknięty zostanie najprzystojniejszym, otrzyma najwyższe no
Firma MasterCard oferuje 22 dzieciom z Europy Bezcenne Doświadczenie na stadionie Wembley …
‘Eastern Trail’ by New Look– szlakiem trendów Dalekiego WschoduNowa kolekcja marki New Look ‘Eastern Trail’ to połączenie inspiracji tradycyjną kulturą Dalekiego Wschodu i nowoczesnych trendów w modzie. W tym sez
Informacja prasowaWarszawa, 4 maja 2015Denimowe stylizacje od marki SOLDDżins i lata 70. powracają do mody i błyskawicznie osiągają rangę must have sezonu! Denim pojawił się w kolekcjach takich projektantów jak: Stella McCa
Błyszczący milionem drobinek puder to niezbędnik karnawałowo – sylwestrowy.…
Kanadyjska marka Matt & Nat mówi o sobie, że jest ponad sezonową modą i nie ma aspiracji kształtować trendów innych niż te przyjazne naturze. Stąd kolekcje torebek Matt & Nat to modele wygodne, praktyczne i w ston
Rajska plaża– letnie nowości z marką New LookSkończył się rok szkolny i przyszedł czas na wakacyjne szaleństwo. Niecodzienne tropikalne printy i soczyste barwy to jedne z najbardziej pożądanych trendów tego sezonu. O
Aniołki to zawsze symbol upersonifikowanej dobroci. Dzieci w przedszkolu uwielbiają je rysować, malować i przebierać się za nie na jasełkach i różnego rodzaju przedstawieniach. Nic dziwnego: w Biblii zawsze były przedstawiane