Warszawa. 6.05.2014 r.Modowe zakupy Polaków – powściągliwi pragmatycy czy łowcy okazji?Tylko w ubiegłym roku Polacy wydali na zakup odzieży przeszło 30 mld zł. Eksperci szacują,że liczba ta będzie w najbliższych latach
Sentymentalna podróż Gino Rossi– trend Belle Epoque oraz Mad MenWspółczesne trendy, przeplatające modernistyczne fasony z przezroczystościami i nowoczesnymi tkaninami, nie wyparły starej dobrej klasyki w stylu vintage. W
Kobiety, które lubią kosmetyczne innowacje, z pewnością przychylnie spojrzą na ten nietypowy zestaw do stylizacji włosów.…
Geometria to podstawaRegularne wzory w obecnym czasie prezentują zupełnie nowe oblicze. Przeskalowane grafiki są w odwrocie – na pokazach światowych projektantów, m.in.RalphaLaurena, królowały drobne geometryczne printy w min
Gdy świat się zieleni, nasz dom nabiera zupełnie nowego charakteru. Pomagają mu w tym naturalne dekoracje, świeże zioła - zawsze pod ręką, aby przygotować coś pysznego, oraz głowa pełna smakowitych pomysłów. Cieszymy si�
SHOWROOM POP UP STORE Kids Edition 2– zakupy dla najmłodszych od polskich projektantówjuż wkrótce na Wielkim Pikniku Soho!Już 31.05-01.06 podczas Wielkiego Pikniku Soho ruszamy z kolejną edycją targów poświęconych naszym
Większość z nas nie wierzy w przesądy, zna je oczywiści i zawsze zauważa, kiedy czarny kot przejdzie nam drogę, ale raczej nie przywiązuje do tego większej wagi. Tak samo piątek 13-go wywołuje raczej na naszej twarzy uśmiec
Informacja prasowaWrocław, 22 marca 2018 r.Pierwsza edycja targów Glow Fashion w Zamku Topacz Resort & Art SPAW miniony weekend po raz pierwszy odbyły się targi Glow Fashion, podczas których zostały zaprezentowane krajowe
FIORATO BIANCO– sportowy system w kolekcji PRIMAMODACiepło, ciepło – gorąco! Sezon wiosna-lato 2014 kojarzy się wielkimi krokami, a wraz spośród nim powiew świeżości w modzie. Fiorato Bianco, nowa propozycja mark
Czy Polacy zwracają szczególną uwagę na wygląd? Mówi się, że w naszym kraju łatwiej dostać pracę będąc osobą atrakcyjną, ładną, zgrabną. Powszechnie uważa się, że ludzie zwykli, a nie rzucający się w oczy jako pr