Telefonia komórkowa pojawiła się w Polsce w 1992 roku. Jednak te urządzenie stały się bardzo powszechne dopiero w roku 2000/2001. Teraz tzw. komórkę posiada praktycznie każdy, kto jest w stanie nauczyć się z niej korzystać.
Każdy z nas ma kilka ulubionych rzeczy, niezwykle cennych, z którymi nie chciałby się rozstać. Trudno nam na przykład wyobrazić sobie funkcjonowanie we współczesnym świecie bez telefonu czy komputera. Bez czego jeszcze nie wy
CONVERSE ALL STAR PROUDLY IMPERFECT– POKAŻ SWOJĄ SNEAKERSOWĄ NATURĘ I PODDAJ SIĘ CHWILILinia Converse All Star PROUDLY IMPERFECT to kolaż modowych inspiracji, który obudzi twoją spontaniczność. Przemierzaj miasto, odkryw
Sylwester „last minute”Trendy 2019/2020Sylwester tuż, tuż! To doskonała okazja na to, żeby zaszaleć na parkiecie, wybrać efektowną stylizację oraz fryzurę i zrobić wyjątkowy make up. Jest koniec grudnia, a Ty dalej zas
Agata Trzebuchowska wybrała buty PRIMAMODA na Galę wręczenia Oscarów!Agata Trzebuchowska, odtwórczyni głównej roli w nagrodzonym Oscarem filmie „Ida” wystąpiła na czerwonym dywanie w długiej, granatowej sukni. Niebanaln
Ahoj lato!– ustaw kurs na marynarski stylLato zbliża się wielkimi krokami. Myślami już przenosimy się nad błękitne morzei piaszczyste plaże. W miarę jak dni robią się coraz cieplejsze, triumfy święci marynarski st
Informacja prasowaZduńska Wola, 23 grudnia 2014Tuby wielofunkcyjne – a jaki Ty masz na nią sposób?Zwykle jest kominem, ale może być też jednym z kilku modeli sukienki, a nawet spódnicą.W garderobie każdej kobiety powinny
Stylizacja maja– pikowana chanelka od marki ANDRZEJ JEDYNAKPikowania zagościły na skórzanych kurtkach, nadając im ciekawą fakturę, jaka jest dobrą ozdobą kultowej ramoneski czy skóry typu biker. Inspiracje designerskim
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy