Dom to miejsce, gdzie można pokrzyczeć na siebie troszkę więcej niż gdzieś indziej, a także takie, w którym każdy mieszkaniec ma prawo bez skrępowania włączyć sobie telewizor, udać się do toalety i nie pytać o drogę, z
DUET IDEALNY– KOLEKCJA JESIEŃ/ZIMA 2014 MARKI MAKALUKolekcja jesień/zima 2014 marki MAKALU to połączenie klasycznej szarość z energetyczną czerwienią. Duet ten rządzi wymiennie, jednak równie dobrze współgra ze sobą da
Nie wiesz co zrobić ze starymi, nieużywanymi meblami? Zamiast myśleć o wyrzuceniu ich na śmietnik, poznaj modny trend DIY (Do It Yourself) i zmień niepotrzebne przedmioty w oryginalne dodatki.…
Jakie ozdoby na Wielkanoc?Dekoracja domu na Wielkanoc to już nie tylko piękne nakrycie stołu. Zdobimy okna, meble i wszystkie pomieszczenia bez wyjątku. Ważne aby już od samego progu poczuć klimat Świąt i tym samym zauważyć
Informacja prasowa, 24 kwietnia 2013r.Lato w TALLY WEiJL– x★██ ★ ██ czyli guma balonowa i rollercoaster!Lato w Los Angeles to przede wszystkim radosna zabawa, dlatego też kalifornijskie słońce i plaże są insp
Z szafy chłopaka– modne pantofle na sezon AW14 od HEGO’S MILANOW tym roku inspiracji do idealnego looku na jesień i początek zimy warto szukać… w męskiej szafie. Zgodnie z obowiązującymi trendami w nadchodzącym sez
Nikomu nie jest miło, gdy idzie do sklepu – rodzaj: monopolowy, prosi albo sam sięga po małe piwo, stawia na ladzie, wyciąga portfel, chce zapłacić, z uśmiechem na twarzy, a tu nagle czar pryska – jest proszony o dowodzik. A
Informacja prasowaZduńska Wola, 4 sierpnia 2016CITYLIGHTS DREAMS –kolekcja od Gatty na sezon jesień-zima 2016/2017 Kobieta XXI wieku to kobieta aktywna i nowoczesna, godząca pracę zawodową z domowymi obowiązkami i życiem
Makijaż kobiety dojrzałej powinien być delikatny i wykonany z dużą precyzją. Ma na celu odświeżenie i ożywienie twarzy. Ważnym jego elementem jest odpowiednie nawilżenie skóry oraz wykorzystanie matowych kosmetyków, które
Warszawa, 18.04.2013r.CALZEDONIA SUMMER SHOW – FOREVER TOGETHER3,200 gości, ponad 300 dziennikarzy z całej Europy i około 1,5 miliona widzów kanału Italy One – to pierwsze podsumowanie Calzedonia Summer Show – pokazu, któ