Ach. Siedzę właśnie w parku, zajadam się chrupkami. Co prawda pogoda temu teoretycznie nie sprzyja, ale to nic przeszkadza. Jedno dziecko posłałam przed chwilą do szkoły, dałam mu kanapki, drugie uprzednio odprowadziłam do pr
Odmówić, jasno wyłożyć swoje argumenty, sprzeciwić się – problemy dla wielu z nas bardzo ważne. Nie radzimy sobie z nimi przez co często jesteśmy wykrzystywani. Dlaczego jesteśmy nieasretywni? Boimy się, że starcimy przy
Okres bardzo obfity w imprezy trwa. Masz ochotę zobaczyć jak wygląda prawdziwy karnawał z bliska? Jak bawią się ludzie z temperamentem. Większości od razu przychodzi na myśl Rio de Janeiro, jednak nie tylko w Brazylii możemy
22.08.2013, Informacja prasowaSylwetka marki:PAJONKMichał Pająk, tworzący pod marką PAJONK, to ambitny 21 latek od 1,5 roku próbujący swoich sił w Warszawie. Zainspirowany muzyką disco z lat 80., stworzył biało-czarną ko
Kolorowy zawrót głowyJesienne płaszcze na Stilago.plPrawdziwym jesiennym must-have, niezależnie od obowiązujących trendów, jest płaszcz. W tym sezonie projektanci przywiązali szczególną wagę do tej części garderoby. Pł
Spacer to świetna rozrywka. Zwłaszcza w dobrym towarzystwie. Ale również bardzo dobry sport. Idealny by zgubić kilka kilogramów, utrzymać formę, dotlenić organizm. Ważne jest to, aby spacerować regularnie. Mniej istotne jest
KATY PERRY LIMITED EDITION– PEŁNE BLASKU ŚWIĘTA I NOWY ROK Z MARKĄ CLAIRE’SŚwięta i Nowy Rok to czas, by nie tylko odpocząć w gronie najbliższych, ale również by olśnić urodą i kreacją. Marka Claire’s wychodzi na
Fokus na futro– absolutny must-have na sezon jesień-zima 2014Gorąca czekolada, biały śnieg pokrywający ulice miast – chociaż każdy tęskni za letnim słońcem, zimy wyczekujemy równie mocno! Wbrew pozorom jest to pora rok
Daleka, egzotyczna podroż to marzenie wielu osób. Gdy jednak ono się spełnia, zaczynamy dostrzegać pewne minusy. Niezmiennie należy do nich zmiana czasu. Jesteśmy „zaprogramowani” na 24 – godzinny dzień. Mamy
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika