Informacja prasowa: 05/02/2015Premiera kolekcji wiosna/lato 2015Najnowsza kolekcja marki Caterina to owoc mieszanki idei zaczerpniętych z przeszłości z najnowszymi, wynikającymi z możliwości technologicznych oraz potrzeb wsp�
CASUALOWA MODA MĘSKA NA LATOJak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje sięz nieba?Panowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego stylu nastolatkowie – coraz częściej interesują się tym,
Masz ważne spotkanie biznesowe, na które niestety musisz jechać jednym ze środków komunikacji publicznej i to parę godzin. Wiesz, że na miejscu musisz wyglądać elegancko i schludnie, żeby zrobić dobre wrażenie. Z drugiej st
Modny prezent Już najwyższy czas, aby rozejrzeć się za upominkiem na Mikołajki i pod choinkę. Ukochaną, siostrę albo przyjaciółkę z pewnością ucieszy modna odzież na zimę albo elegancka wizytowa kreacja.Przed Mikołajk
Bądź slip on tej wiosny! Trampki znają wszyscy. Towarzyszą nam od najmłodszych lat, a w dorosłym życiu przynajmniej jedna para zasila naszą kolekcję butów, zwłaszcza w sezonie wiosenno/letnim. Historia butów na gumowej
FOX Life ujawnia nazwiska jurorów i prowadzącej talent show „Projektanci na start”. Producenci postawili na fachowców oraz gwiazdy bliskie i cenione przez polskich widzów. Przewodzenie jury powierzono Anecie Kręglickiej – ik
Materiały prasowe, 19.05.2017 r.Pastelowy zawrót głowyNajnowsza kolekcja marki OCHNIK to stylowe połączenie klasy, wygody i elegancji. W tym sezonie projektantów zainspirowały m.in. subtelne i pełne wdzięku pastele!Efektow
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg
Zrazu pewnego ranka obudziły mnie tajemnicze głosy. Dopadały z każdej możliwej strony. Nie chciałam ich słyszeć, jednak me pragnienie było dosłownie niczym wobec siły przebicia tychże głosów. Dziś już wiem, kim one są
Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję