Rozpoczyna się nowy rok 2007. Zaczynamy się zastanawiać, czy będzie on lepszy od poprzedniego, co nowego przyniesie, czy coś się zmieni w naszym życiu. Odpowiedzi na te nurtujące nas pytania nie znamy. Ale możemy zrobić wszys
Magellan, lider rynku usług finansowych sektora medycznego, dokonał odsłony nowej strony internetowej. Odświeżona wizytówka Magellana to nie tylko inna szata graficzna, ale przede wszystkim łatwość w nawigacji witryny. „Roz
Krótkie spodenki na lato – na luzie i z klasąPrzy letniej garderobie sprawdza się zasada: im mniej, tym lepiej. Odkrywamy nogi, ramiona, inwestujemy w przewiewne materiały i wygodne fasony. Dlatego krótkie spodenki towarzysz�
SEPHORA PREZENTUJE ŚWIATOWE TRENDY NA SEZON JESIEŃ-ZIMAWarszawa, 24 września 2013 r. – Już po raz piąty Sephora wraz z zaproszonymi ekspertami dekoduje trendy na nowy sezon jesień-zima 2013/2014. Sergiusz Osmański, dyrektor a
Kolorowo i wygodnie latem– postaw na boho!Latem zależy nam na tym, aby ubrania były wygodne, przewiewne i żebyśmy czuli się w nich swobodnie. Słońce sprzyja wytwarzaniu endorfiny, a my – znudzeni wielomiesięczną szarówk
Informacja prasowaWarszawa, 13.12.2019 r.Sugarfree rozpoczyna współpracę z Lidlem – sukienki na Sylwestra w cenie 89 zł Polska marka odzieżowa Sugarfree przygotowała wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla L
Aby lepiej zaplanować jak chcemy przeżyć ten nowy rok 2007 warto by podsumować dokładnie mijający i odchodzący w zapomnienie 2006. Często nie mamy na coś takiego czasu, ograniczamy się do stwierdzenia, że mogło być gorzej,
Informacja prasowaZduńska Wola, 2 lipca 2015Letni spacer po promenadzie – postaw na stylizacje w wyjątkowych cenachW czasie wakacji naszym najczęstszym i zarazem ulubionym strojem jest strój kąpielowy. Jednak leżakowanie na
Snobkom, które tęsknią za wiosenną zielenią i tym, którym dobrze w tym kolorze, proponuję wyrazisty dodatek w postaci kolczyków.…
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy