Informacja prasowa 16.02.2021 r.Kreuj sport na własnych warunkachZ marką Demix dostępną w GO SportDemix, międzynarodowa marka produkująca artykuły sportowe, dołączyła do listy brandów znajdujących si�
Jak przygotować się na jesienny spacer?Każdy rodzic wie, jak ważne dla zdrowia dziecka są regularne spacery. Świeże powietrze hartuje dziecko i pomaga nabyć odporność, a nowe widoki, które można oglądać podczas przechadz
Szczecin, 30 października 2015„Trick or treat…or t-shirt” – czyli moda na HalloweenDla osób, które nie są zwolennikami dosłownych stylizacji, projektantka Sylwia Majdan oraz „Hand Painted Club” stworzyli minimalistyc
Ile można przeżyć, jeśli jest się stale tak samo na dnie? Tam, skąd nie ma wyjścia i nie można upaść niżej? Trudno wyrzec. Jedno jednak jest pewne, iż podnosząc się z upadku – można się jedynie z ów dna stale &helli
Sztuka minimalizmuKolekcja Gino Rossi na sezon AW14/15Po Teneryfie, której krajobrazy były się tłem dla wiosenno-letniej kampanii marki, Gino Rossi powraca do Polski z minimalistyczną i graficzną sesją, prezentującą buty i t
YES Sempre – prawdziwa miłość jest wieczna…YES Sempre to kolekcja stworzona przez Kasię Bukowską, której ideą jest oddanie hołdu temu, co jest najważniejsze oraz najpiękniejsze w miłości – jej trwałości.Ko
KSIĘŻYCOWA KOLEKCJA ECLIPSEBlask księżyca przywodzi na myśl romantyczną miłość oraz chwile pełne magii. Inspirując się jego zmysłowością i tajemniczością, YES stworzył niepowtarzalną kolekcję Eclipse, która towarz
Święto zakochanych to wyjątkowy dzień. Słodycze, kwiaty i biżuteria, w sklepach króluje czerwień, a w restauracjach romantyczne kolacje. Jednakże symbolem 14 lutego jest oczywiście kartka - niekoniecznie w formie standardowej
Zabłyśnij w butach Nessi/ Metaliczne szaleństwo z NessiMetallic – to trend, o którym głośno. Uwielbiany przez takich projektantów, jak Gucci, Givenchy, Calvin Klein, Jimmy Choo, Christian Louboutin i wielu, wielu innych.
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO