Niewidzialny – Mari JungstedtPrzyjęcie w pewnym szwedzkim domu. Wszyscy bawią się, jednak impreza zostaje nagle zakończona z powodu sceny wywołanej zazdrością. Kolejnego dnia okazuje się, że kobieta, o którą sparwa ro
Informacja prasowa,24 maja 2013r.Kolekcja High Summer– czas na lato w TALLY WEiJLWakacje, słońce i dobra zabawa – tak powinny wyglądać najbliższe, letnie miesiące. Co nosić, by już teraz wprowadzić się w pozytywn
Informacja prasowaWarszawa, 6.12.2019 r.Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska – idealne stylizacje na Boże Narodzenie i Sylwestra!Świat Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska jest pełen piękna, finezji i wdzięku. Kolekcja Wiktorii Gąsiew
Tradycja ze smakiemZ Lindowa to nowa marka spod szyldu Delic-Pol. Produkty z tej linii to aromatyczne, luksusowe wypieki, nawiązujące do najlepszych tradycji w cukiernictwie. Jako pierwsze na półkach pojawią się Pierniczki oraz
Nikt nie jest marionetką – sami możemy sobą sterować. A bajki, że tylko młode dziewczyny w stylu Cindy Crawford uznaje się dzisiaj za atrakcyjne, można równie dobrze odstawić do „lamusa”. Dlaczego? Już mówię. Najpros
Informacja prasowa,Warszawa, 04.04.2013Wzorzysta historia– modny manifest kobiecościTegoroczną wiosnę opanują świeże, wyraziste wzory! Zwiastują powrót kobiecościw prawdziwie intensywnym wydaniu. Przygotujcie swoje
CONVERSE CHUCK TAYLOR ALL STAR OMBRE WASH:IKONA W NOWYM WYDANIU Warszawa (wrzesień 2017) – Converse Chuck Taylor All Star Ombre Wash to nowa wersja klasycznej sylwetki All Star. Cholewka sneakera wykonanajest z lekko spranego w s
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,
Materiały prasowe, 09.02.2018 r.W podróży do… wiosny! U progu nowego sezonu OCHNIK prezentuje swoją najnowszą kolekcję, która umiejętnie łączy modowe trendy z ponadczasową klasyką. Wiosenne propozycje marki urzekają r
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n