Informacja prasowaWarszawa, 28 listopada 2014Jeden naszyjnik, wiele okazji, czyli nowość od Cocktail’meMetaliczny błysk – ten trend zawładnął sercami fashionistek na całym świecie. Najmodniejszy look tego sezonu to: ceki
Informacja prasowa, 27.08.2014SOLAR ZMIENIA FORMĘNajnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera
Aby nauczyć się budowania pozytywnych relacji z ludźmi nas otaczającymi, podstawową sprawą jest nauczyć się odróżniać takie cechy, jak czysta ciekawość, podyktowana właściwym sobie „wtykaniem nosa w nie swoje sprawy”
Noworoczny poranek to sprawdzian – jak bawiliśmy się sylwestrowej nocy. Co robić i jak się bawić żeby nie żałować następnego dnia? Zasada jest prosta: UMIAR. To jest jasne. Nie można przesadzać z alkoholem czy jedzeniem,
UMA x BWGH prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2015, inspirowaną twórczością artysty Ethana CookaW nadchodzącym wiosenno-letnim sezonie zobaczymy długo wyczekiwane efekty wyjątkowej kolaboracji PUMY z paryską streetwear&
Informacja prasowaWarszawa, 19 listopada 2014Kolorowe akcenty w męskim obuwiu – prawdziwy hit sezonu!Moda męska w sezonie jesień-zima 2014/2015 jest bardzo kolorowa! Stonowane printy, takie jak krata czy szerokie pasy, w tym s
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Zimowa kolekcja dodatków marki Glitter podzielona jest w tym roku na dwie serie: Black & Crystal oraz Gold & Red. Prezentowany naszyjnik w formie serca to ta druga mieszanka kolorystyczna i niezwykle efektowna ozdoba deko
Rossmann otworzy w tym roku ponad 100 sklepów i wyda 140 mln. zł na inwestycje. Pieniądze te zostaną przeznaczone głównie na otwarcie nowych drogerii, budowę centrali i rozbudowę magazynu w Łodzi.Sklep nr 450 otwarto w Sando
Informacja prasowa, 13.10.2014POGODA W KRATĘTrudno wyobrazić sobie jesienną garderobę bez kraty na ubraniach lub dodatkach. Wywodzący się ze Szkocji motyw od lat pojawia się w kolekcjach na sezon jesień-zima