Informacja prasowaŁódź, 8 stycznia 2020 Lecimy na Studniówkę!Studniówka to noc, na którą czeka się chyba całe liceum. To pierwszy w życiu prawdziwy bal i prawdopodobnie pierwsza okazja by być tak eleganckim i stanąć na
Nie warto sięgać myślami wstecz. Trzeba żyć dniem dzisiejszym. I chwilą – jak to się mówi. Zaufaj sobie i po prostu działaj. Musisz wiedzieć, że bierność jest w twoim przypadku najgorszym doradcą i nie możesz sobie na
Wiele kobiet narzeka na trudne do zlikwidowania, a nawet zatuszowania worki i cienie pod oczami.…
Informacja prasowaWarszawa, 28 listopada 2014Gwiazdka bez wpadkiCo roku, mniej więcej o tej porze, dopada Cię niepokój jak wybrnąć z prezentowej sytuacji. Pytanie jest zawsze to samo – co kupić tym razem. Jeden z celebrytów
Kraków1 marca 2017 r.Informacja prasowa Damska kolekcja Wólczanki na wiosnę i lato 2017Na pierwszym planie kwiaty w każdej możliwej postaci, do tego szczypta rajskiej egzotyki i „nowego retro”, a wszystko doprawione przewro
Wyjrzało słońce na moje życie! Co za radość, co za szczęście! Po raz pierwszy śmiałam się tak serdecznie, jak od wielu lat nie robiłam tego chyba nigdy. Co się stało? Nic takiego. Wystarczyło, że przytuliłam się do w
Dobrze zaprojektowane pomieszczenie to fundament, na którym można budować charakter całego wnętrza. Wraz z nowym rokiem warto pokusić się o odświeżenie wystroju, czerpiąc inspirację z nowości proponowanych przez producentó
Informacja prasowa 16.12.2016, WarszawaByć jak rajski ptakDominika Tajner – Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignDominika Tajner – Wiśniewska, jedna z uc
Materiały prasowe, 28.02.2017 r.OCHNIK total look – kampania wiosna/lato 2017Najnowsza kolekcja OCHNIK to kontynuacja koncepcji total look, którą marka stworzyła minionej jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama od
WITTCHEN w Lidlu:Portfele, rękawiczki i paski już od 6 grudniaPrzedstawiamy kolejną, już piątą odsłonę współpracy Lidla z marką Wittchen, której nie trzeba nikomu przedstawiać. Tym razem w ofercie pojawią się piękne,