Geometric– figury geometryczne w nowej kolekcji biżuterii Claire’sTrójkąty, kółka i kwadraty – wokół tych minimalistycznych kształtów zajmuje się kolekcja Geometric. Linia naszyjników, bransoletek i kolczyków od
DŻINSOWY ZAWRÓT GŁOWYW sezonie wiosna/lato 2015 postaw na denim! Kultowy materiał opanował największe światowe wybiegi, więc nie może go zabraknąć w twojej wiosennej szafie. Nosimy go w każdym kolorze i w każdej postaci �
Informacja prasowa Giebnia, 2 listopada 2021 r. Pikowane kurtki, czyli modny element jesiennych stylizacjiPikowane kurtki to modowy hit ostatnich kilku sezonów. Są lekkie, wygodne i jednocześnie zapewniają komfort w użytk
79% kobiet posiada konto w banku, 58% - produkty oszczędnościowe. Do tego ponad 32% pań posiada karty kredytowe i tyle samo spłaca zaciągnięty kredyt gotówkowy. Dla porównania wśród mężczyzn procentowe wyniki są… prawie
KOLEKCJA ZEN – HARMONIA I RÓWNOWAGA W BIŻUTERIIHarmonia, równowaga i minimalizm – to trzy cechy łączące filozofię Wschodu oraz najnowszą kolekcję Studia Y. Kolekcja Zen jest symbolem refleksji i medytacji. Odnajdziemy
Plus size to nie minus w modzie!Zbliża się dzień celebracji dużego rozmiaru. Wypada on 2 września, ale wciąż mało kto o nim wie. A szkoda, bo świetnie wpisuje się on w tak bardzo potrzebny w dzisiejszym świecie – zdomino
Top 5 – hity lata, które będą modne jesienią Charakterystyczną cechą mody jest jej zmienność, która potrafi przyprawić o ból głowy. Na szczęście nie każda rzecz przestaje być modna po paru miesiącach. Jakie trendy b
Zniewalająco piękna kolekcja Lotus YESNajnowsza kolekcja Lotus to inspirowana pięknem rozkwitającego kwiatu lotosu harmonijna kompozycja pereł i kryształów Svarovski Elements zamkniętych w srebrnej oprawie. Ta wyjątkowa kole
WITTCHEN ponownie w sklepach sieci LidlLidl przedstawia kolejną odsłonę współpracy z renomowaną marką WITTCHEN. Tym razem w sklepach sieci Lidl pojawi się aż 20 wyjątkowych wzorów torebek damskich z najwyższej jakości wł
Douglas celebruje miłość z gwiazdami TOP MODEL!Warszawa, 02.02.2021: A może się spotkamy? – pod takim hasłem Douglas, lider rynku perfumerii, rusza z nową kampanią walentynkową. Główne role odegrały w niej gwiazdy TOP MO