Informacja prasowa,Warszawa, 03 czerwca 2013r.Włoska podróż Intimissimi w stronę śródziemnomorskiego słońca– projekt Italian Journey świętuje swoje pierwsze urodziny z Katsią Zingarevich!Od 2012 roku Intimissimi je
Materiały prasowe, sierpień 2019 r.Jesień tuż-tuż!Lookbook OCHNIK JZ 2019/2020OCHNIK rozpoczyna nowy sezon! W salonachi e-sklepie marki pojawił się już długo wyczekiwany zwiastun kolekcji jesień-zima 2019/2020, w której
Tlen to jeden z najważniejszych pierwiastków dla każdego organizmu. Nie tylko reguluje podstawowe funkcje życiowe i dba o prawidłowy rozwój komórek, ale dostarcza niezbędnych składników odżywczych, przetwarzając je na energ
Jeżeli zależy ci na dobrej sylwetce, to samo chodzenie na siłownie może nie wystarczyć. Poza systematycznymi ćwiczeniami, najlepiej całym zestawem ćwiczeń opracowanych wspólnie z doświadczonym trenerem, ważna jest codzienna
Wygoda ponad wszystko!Premiera kolekcji butów marki obuwniczej Nessi na sezon jesień 2015/zima 2016 z udziałem Ewy Mielnickiej, Miss Polski 2014. Nie wszyscy wiedzą, że Polska jest europejskim potentatem w produkcji i e
Informacja prasowa, 1 października 2014MODERN BAROQUE – KOLEKCJA ZIMA 2014Tej zimy TALLY WEiJL bawi się modą tworząc odważny i nowoczesny look. Miksuje ze sobą ponadczasowe kolory, silnie nasycone barwy kamieni szlachetnych
Informacja prasowaWarszawa, 7 maja 2019 r.Ręcznik nie musi być nudnyBiały, szary, blado różowy czy niebieski, takie ręczniki najczęściej wiszą w naszych łazienkach. Do ich zakupu nie przywiązujemy dużej wagi. Wybieramy j
Warszawa, 10.08.2016 Lookbook marki MOHITO Jesień-Zima 2016/2017 Sezon Jesień-Zima 2016/2017 marka MOHITO otwiera lookbookiem New York City Vibes, w którym projektanci postawili na odważne połączenia mody ulicznej i aktualnych
Linia ‘Fluffy’ to casualowe modele z miękkich tkanin, które można swobodnie ze sobą łączyć. Projektanci marki przygotowali serię ubrań i dodatków utrzymanych w kolorach pudrowego różui szarości. Nie zabraknie stylowyc
Świętowanie Walentynek, aczkolwiek bardzo popularne, wciąż nie jest dla Polaków oczywistością. Prezentu na Dzień Zakochanych oczekuje 44 proc. rodaków – wynika z badań instytutu IPC. Nie jesteśmy materialistami - na liści