Poradnik

NAJLEPSI MAKIJAŻYŚCI SEPHORA

NAJLEPSI MAKIJAŻYŚCI SEPHORA
NAJLEPSI MAKIJAŻYŚCI SEPHORA, AUTORZY BLOGA „MAKE UP W WIELKIM MIEŚCIE”, W KRAKOWIE Warszawa, 28 października 2011 r. – W dniach 4-6 listopada 2011 r., Sephora,

NAJLEPSI MAKIJAŻYŚCI SEPHORA,
AUTORZY BLOGA „MAKE UP W WIELKIM MIEŚCIE”, W KRAKOWIE

Warszawa, 28 października 2011 r. – W dniach 4-6 listopada 2011 r., Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, organizuje w Galerii Krakowskiej w Krakowie kolejne już spotkanie ze swoimi najlepszymi makijażystami, tworzącymi blog „Make up w wielkim mieście”, który jest dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/. Misją videobloga Sephora jest przekazanie Polkom wiedzy o makijażu, zainspirowanie trendami oraz zachęcenie ich do zabawy oraz eksperymentowania z kolorem. Sami makijażyści występują w krótkich filmach instruktażowych prezentujących najnowsze trendy, tricki makijażowe oraz akcesoria. Od uruchomienia portalu we wrześniu 2010 r., filmiki na portalu http://blogmakijaz.pl/ zostały obejrzane przez internautów już ponad milion razy.

Spotkanie z makijażystami Sephora odbędzie się w Galerii Krakowskiej w Krakowie, w dniach 4-6 listopada 2011 r. (piątek, sobota, niedziela), w godzinach od 9.00 do 22.00 w piątek i sobotę, oraz od 10.00 do 21.00 w niedzielę. Na specjalnie przygotowanym stoisku, ustawionym
na poziomie -1 w strefie Placu Europejskiego, autorzy bloga „Make up w wielkim mieście” spotkają się ze swoimi fanami i wszystkimi osobami zainteresowanymi poznaniem tajników sztuki makijażu. Podczas całego weekendu blogerzy będą indywidualnie doradzać klientkom, jak zrobić makijaż na każdą okazję, pomogą w doborze właściwych produktów, doradzą jak dostosować obowiązujące trendy do swojej urody i osobowości, a także pokażą jak bawić się makijażem na co dzień. Poza blogerami, m.in. Anną Galińską, Mistrzynią Makijażu Sephora 2009, w spotkaniu wezmą także udział najlepsi makijażyści Sephora i marek takich jak m.in. Givenchy, Smashbox, Benefit i Make Up For Ever. Dzięki uruchomionym stanowiskom komputerowym ci, którzy nie mieli jeszcze okazji odkryć bloga „Make up w wielkim mieście”, będą mogli posurfować
po http://blogmakijaz.pl/ i bliżej poznać portal.
„Chciałbym serdecznie zaprosić wszystkie krakowianki na nasze kolejne spotkanie z blogerami Sephora, autorami videobloga «Make up w wielkim mieście», które organizujemy w pierwszy weekend listopada w Galerii Krakowskiej w Krakowie. Blogmakijaz.pl to portal dedykowany współczesnym kobietom, tym, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem, ale także tym, które odważnie sięgają po makijażowe nowinki i na bieżąco śledzą nowe trendy
na nadchodzący sezon. Blog «Make up w wielkim mieście», to miejsce, które pokazuje Polkom, że makijaż to doskonały sposób na wyrażenie siebie, swoich emocji, a także wspaniała zabawa. Portal http://blogmakijaz.pl/ i same spotkania z blogerami cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem, czego dowodem jest ogromna ilość przeprowadzonych konsultacji oraz wykonanych makijaży podczas każdego ze spotkań. Impreza, którą organizujemy w Krakowie, będzie kolejną okazją do poznania blogerów na żywo, obserwowania pracy makijażystów krok po kroku oraz skorzystania z indywidualnych, bezpłatnych konsultacji i porad” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Aby skorzystać z indywidualnej lekcji i konsultacji makijażowej należy wcześniej umówić się na nią przez infolinię Sephora, dostępną pod numerami: 0 801 801 400 lub (012) 682 84 94, czynną w godzinach od 9.00 do 21.00.
Kolejne spotkania z blogerami odbędą się we Wrocławiu oraz w Łodzi już wkrótce!

A to już wiesz?  Biovax do włosów blond: intensywne piękno, naturalny blask

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
w Polsce. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a od 12 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie,
w tym 85 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych,
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp
do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą
i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make
up w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy jak je zastosować w praktyce.

A to już wiesz?  Walentynki last minute

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora oferować klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło Jakość Obsługi oraz Laur Klienta. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy