Informacja prasowa,
Warszawa, 27 maja 2013r.
Rewolucyjna zmiana w rozmiarówce Intimissimi
– aby jeden z rozmiarów stał się Twoim rozmiarem…
Cenisz markę Intimissimi za zmysłowe fasony, design i elegancję, ale do tej pory nie mogłaś dopasować idealnego rozmiaru biustonosza? Nadszedł więc czas wielkich zmian – włoski brand wprowadził właśnie zupełnie nową rozmiarówkę!
Marka Intimisssimi wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek wprowadziła rewolucyjne zmiany w swojej ofercie. Dotychczas biustonosze dostępne były jedynie w rozmiarach od 1 do 5. Od niedawna Intimissimi wyróżnia także 15 kombinacji rozmiarów miseczek.
„Aby jeden z rozmiarów stał się Twoim rozmiarem” to hasło przyświecające tej istotnej zmianie w ofercie marki, dzięki której wszystkie klientki mogą skorzystać z szerszej gamy dostępnych biustonoszy. Głównym założeniem wprowadzonych zmian jest to, aby zapewnić kobietom o wiele więcej, niż tylko „zwykły rozmiar”. Intimissimi chce, by był on unikalny, osobisty i perfekcyjnie dopasowany.
Twarzą kampanii promującej nową rozmiarówkę miseczek została Barbara Palvin. Spot telewizyjny
z młodą, węgierską modelką, emitowany był na polskich kanałach od 6 do 19 maja br. Można go jednak wciąż obejrzeć na kanale YouTube Intimissimi: http://www.youtube.com/intimissimiofficial.
Marka uruchomiła także specjalną podstronę “The perfect bra”, na której unikalny przewodnik pozwala sprawdzić dokładny rozmiar biustonosza oraz dobrać idealny model w wymarzonym stylu:
http://www.intimissimi.com/theperfectbra.
#theperfectbra
