Na czele najbogatszych klubów piłkarskich w Polsce po raz pierwszy znalazła się Legia Warszawa. W 2012 roku jej przychody wyniosły 89,9 mln złotych i były wyższe aż o 36,9 mln złotych od przychodów drugiego w rankingu Lecha
Australian Made– wodoodporne Emu w HEGO’S MILANOW 1994 roku, kiedy to surfer Andrew Raggett został właścicielem Jackson’s Tannery i zmienił nazwę firmy na Emu Australia, narodziła się legenda. Od tego czasu, dzięki swoj
Każda z nas ma przynajmniej kilka kompleksów na tle swojej figury. A to nogi: za krótkie, za grube, krzywe; a to brzuch wystający, brak talii, mały biust, duży biust… Zawsze znajdzie się powód do narzekań. Nawet jeśli nasz
Pierwszapodróżsamolotem zawsze wiąże się z pewną dawką stresu. Miejscem, które budzi pośródnowicjuszy największe obawy, jest z pewnością lotnisko. Tłok, gwar i zamieszaniepanujące w dużych portach lotniczych nie pom
Dom mody Calvin Klein ceniony jest głównie za prostotę ponadczasowych fasonów i dobrą jakość wykonania. Kolekcja CK Continuity to komplet delikatnej i nowoczesnej biżuterii.…
Informacja prasowa, 10.02.2014KOLOR I GEOMETRIATe słowa dominują w opisie najnowszej kolekcji Solar. W sezonie S/S 2015 marka podkreśla moc intensywnych barw i stawia na interesujące fasony.Mocne cięcia i minimalistyczny krój
NuPlays – platforma do sprzedaży muzyki cyfrowej dla niezależnych artystów i wytwórni – zyskał nowe funkcje: „Konto wytwórni” oraz możliwość organizowania streamingu koncertów na żywo w internecie. Serwis ma równie�
Warszawa, 23 grudnia 2019 r. SOFITEL WROCLAW OLD TOWN ZAPRASZA NA WYJĄTKOWĄ WYSTAWĘ. POWSTAŁA WE WSPÓŁPRACY ZE SZKOŁĄ ARTYSTYCZNEGO PROJEKTOWANIA UBIORUArt de Noël, czyli celebracja Bożego Narodzenia jest dla Sofitel Hotels
Modny prezent Już najwyższy czas, aby rozejrzeć się za upominkiem na Mikołajki i pod choinkę. Ukochaną, siostrę albo przyjaciółkę z pewnością ucieszy modna odzież na zimę albo elegancka wizytowa kreacja.Przed Mikołajk
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy