Lubisz ozdabiać swoje palce pierścionkami? Masz ich dość dużo i często chodząc po sklepach kupujesz kolejne. Wiele osób przy takim zakupie kieruje się tylko wyglądem produktu, nie zastanawiając się, czy akurat taki kształt
Każda z nas ma przynajmniej kilka kompleksów na tle swojej figury. A to nogi: za krótkie, za grube, krzywe; a to brzuch wystający, brak talii, mały biust, duży biust… Zawsze znajdzie się powód do narzekań. Nawet jeśli nasz
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Otul się różową magiąNiepowtarzalna kolekcja Rosa od YESSubtelne piękno potrafi idealnie odzwierciedlić to co najważniejsze – kobiecą duszę. Taka jest właśnie nowa kolekcja Rosa od YES. Pozłacane kule, które lśnią s
Punktem obowiązkowym każdego pobytu nad którymś z ciepłych, tropikalnychmórz jest dziś nurkowanie. Jednak jeśli pragniesz uczynić podwodne atrakcjemotywem przewodnim swojego urlopu, powinieneś udać się w miejsca, któreg
Materiały prasowe, grudzień 2019 r.OCHNIK pod choinkęSprawdzone prezenty last minute!Święta Bożego Narodzenia to idealny czas, aby okazać uczucia bliskim, docenić przyjaciół i współpracowników. W poszukiwaniu wyjątkow
Informacja prasowaWarszawa, 18.03.2019 r.Franczyzowy butik odzieżowy, czyli na biznes idealny dla kobiet!Praca to jedna z integralnych części naszego życia. Ważne jest, żeby odnaleźć w życiu cel i robić to co się kocha �
Postaw na detal – wiosenny przegląd biżuteriiCzym byłaby modna stylizacja bez biżuterii? Minimalistyczny trend odchodzi od nadmiaru akcesoriów, ciężko jednak powstrzymać się przed ozdobieniem nadgarstka ulubioną bransoletk
Dłonie i stopy wyjątkowo mocno odczuwają zimę. Warto więc zwłaszcza teraz poświęcić im nieco więcej uwagi. Jeśli zabiegi w gabinetach kosmetycznych z jakichś względów odpadają, proponuję markę Bielenda i jej nową p
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy