COLOSEO VALENTINEGłęboka czerwień idealna na Walentynki YES prezentuje najnowszy zegarek SAINT HONORE – Coloseo Valentine, zaprojektowany specjalnie na Walentynki. Jest to propozycja dla wszystkich kobiet, które cenią sobi
Zakodowane mamy naturalne poczucie nietykalności naszego ciała – zwłaszcza na płaszczyźnie seksualności. Czy to nie jest znamienne? To poczucie wstydu stoi na straży czegoś pięknego, wspaniałego, świętego. To godność na
Informacja prasowa,maj 2014Trend Metalik w Simple CPLśniące tkaniny przeszły długą drogę, aby od typowo dyskotekowych kreacji w czasie lat 80. stać się pełnoprawnymi elementami codziennych stylizacji. Simple CP umieściło
Informacja prasowaŁódź, 25 października 2019 RÓŻNI-MYKolekcja na sezon jesień-zima 2019/20 DASTANWszyscy jesteśmy różni. Mamy różne charaktery, wyznajemy różne wartości, prowadzimy różne tryby życia, wykonujemy r�
Londyn – kolejny, ważny element na modowej mapie świata. To wielokulturowe miasto zaskakuje nas nie tylko kulturą, sztuką czy trybem życia, ale przede wszystkim modą. To Londyn właśnie nie tak dawno uzyskał tytuł nowej stol
Pierwszy i największy w Polsce pop-up store z designerską modą dla dzieci już wkrótce w Starym Browarze.Ponad 40 polskich marek niezależnych dla maluchów i mam pojawi się już 17 i 18 maja w Starym Browarze podczas Showroom Po
Kolejna odsłona znakomitej sagi Monroy. Rok 1568 zapisał się w historii jako najtragiczniejszy, za rządów Filipa II, króla Hiszpanii. We Flandrii narastał konflikt, Turcy zagrażają państwom śródziemnomorskim, a Maurowie wzn
Takich bluzek zimą nigdy nie za wiele. Bawełniane, ciepłe, z długimi, wąskimi rękawami mają niezwykle cenioną przeze mnie cechę: sięgają właściwie ud.hastagi na stronie: #jak ozdobiÄ bluzkÄ#Bluzki w paski 2011&he
(O)lśnij!Srebrne stylizacje na karnawałW okresie karnawału możesz pozwolić sobie na więcej. Srebrne ubrania i dodatki to świetny pomysł nie tylko na szaloną imprezę w klubie lub wystawny bal. Zobacz, jak nosić metalik i ce
Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję