Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy
#Profesjonaliści WólczankaWólczanka to od dziesięcioleci nie tylko synonim jakości i dobrego stylu, ale również wyznacznik szeroko pojętego profesjonalizmu. To dlatego w sezonie jesień-zima 2019 twarzami marki zostali #Profes
Stylizowane, wyłożone złotym cekinami pepegi to idealne buty dla gimnazjalistki idącej na kontrolowane przez rodziców sylwestrowe party.…
Informacja prasowa,24 maja 2013r.Kolekcja High Summer– czas na lato w TALLY WEiJLWakacje, słońce i dobra zabawa – tak powinny wyglądać najbliższe, letnie miesiące. Co nosić, by już teraz wprowadzić się w pozytywn
Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję
W tym roku plażowanie – tak jak całe wakacje – wyglądają nieco inaczej. Choć zagraniczne wyjazdy są możliwe, większość z nas prawdopodobnie ograniczy się do pobytu nad polskim morzem, jeziorem czy lokalnymi zbiornikam
Festiwale czas start!– letnia kolekcja dodatków od marki Claire’sPierwsze promienie letniego słońca na twarzy i muzyka unosząca się w powietrzu – właśnie rozpoczął się sezon festiwali! Każda fashionistka wie,
Pasja, przygoda, misja – wystawa Kolekcji Polskiej Sztuki Złotniczej ze Zbiorów Marii Magdaleny Kwiatkiewicz25 lipca 2013 roku w Muzeum Okręgowym im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy odbył się wernisaż wystawy prezentu
Informacja prasowa, 3 grudnia 2014UDOSTĘPNIJ SWOJE SELFIE, A MY SPEŁNIMY MARZENIA!Udostęp
Kolorowy zawrót głowyJesienne płaszcze na Stilago.plPrawdziwym jesiennym must-have, niezależnie od obowiązujących trendów, jest płaszcz. W tym sezonie projektanci przywiązali szczególną wagę do tej części garderoby. Pł