Nowa, odświeżona linia kosmetyków Vitamin C+ fińskiej marki Lumene to mieszanka wyciągu z pestek maliny moroszki, zamkniętej w liposomach witaminy C i specjalistycznego kompleksu VitaOptimale z witaminami A, B i E. W zależno�
#SNEAKERSWOULD – WOULD YOU?Converse w nowej kampanii zachęca do odważnych wyborówWiemy, jak rozkręcić dobrą imprezę. Wiemy także, jak bawić się inaczej niż wszyscy. Dlatego organizujemy jedyny w swoim rodzaju koncert, po
Informacja prasowaŁódź, 31 stycznia 2019Najlepszy prezent walentynkowy dla niego Niedługo Walentynki – dzień, w którym bardziej niż w pozostałe dni w roku okazujemy miłość swojej drugiej połówce, spędzamy ze sobą wi
Wyrafinowanie i elegancja, a zarazem prostota i dbałość o detal to podstawowe wyróżniki stylu śródziemnomorskiego. Wraz z nadchodzącą wiosną świeży powiew inspiracji przynosi do naszych mieszkań trawertyn – piękny i szl
Konwencjonalny test na inteligencję bada nasze zdolności językowe, matematyczne i logiczne. Spoglądając na listę umiejętności umysłowych zauważymy, iż dotyczy on jedynie lewej półkuli mózgu! Umiejętności te, pomimo że
W Turcji egzotyka miesza się z europejską swojskością, tworząc niezwykły koktajl. Odwiedzających oczarują piękne wschodnie krajobrazy i lokalne tradycje, urokliwe miasta nad Morzem Czarnym i śnieżnobiałe tarasy Pamukkale, w
Informacja prasowaTubądzin, 06 października 2015Czarno na białym – trend w modzie i wnętrzarstwie 2015Tej jesieni na wybiegach i ulicach królują geometryczne wzory w wydaniu black & white. Kontrast czerni z bielą w roz
Online Media Group wspólnie z Mastermind uruchomiło dla Verco kolejny etap kampanii edukacyjnej „Twój mądry wybór, jego mądry start", skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią.…
EMPIK, Zimowe opowieściListopad 2013 r.Zimowe opowieściPomimo tego, że ciągle trwa kalendarzowa jesień, zima zaczyna dawać już o sobie znać i wysyła pierwsze symptomy. Na jej przyjście czekają na pewno narciarze i snowboa
Kolekcja Gino Rossi SS15Motywem przewodnim nadchodzącego sezonu są nieprzemijające klasyczne wzory i współczesna niezobowiązująca nonszalancja. Połączenie tych dwóch odmiennych inspiracji pozwoliło marce Gino Rossi stworzy�