Warszawa, 29.09.2014Skąd się wzięły kultowe spodnie-rurki?Obcisłe spodnie typu rurki zdominowały kobiecą modę na początku XXI w. Mało kto wie, że „skinny jeans” mogłyby nie wejść do kanonu światowej mody gdyby nie�
Informacja prasowaWarszawa, 27 października 2014SETA – nowa marka modowa na polskim rynku Nazwa nowej marki, która właśnie pojawia się na polskim rynku modowym, pochodzi z języka włoskiego. SETA oznacza: „jedwab”; unika
Nessi – uliczne inspiracje ze stolic modyLato zostało oficjalnie pożegnane, a więc teraz jest najlepszy czas na konkretne propozycje stylistyczne, w których nie zabraknie miękkich dzianin, futer i skór. Czerpiąc inspiracje z
Wydawnictwo Reader’s Digest rozpoczęło ogólnopolską akcję polegającą na przekazaniu blisko 15 000 egzemplarzy „Baśni” Hansa Christiana Andersena na cele charytatywne. Głównym założeniem inicjatywy jest sprawienie świ
Informacja prasowa14 maj 2019, WarszawaBiurowy dress code i rajstopy. Jak nie popełnić wizerunkowego faux pas?Profesjonalny wizerunek to podstawa udanej kariery zawodowej. W środowisku biznesowym obowiązuje specyficzny dress cod
Kraków, 14 listopada 2016Informacja prasowa Propozycje świątecznych prezentów od Wólczanki dla niej i dla niegoWybór prezentu, który wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego to niełatwe zadanie. Tym bardziej nie należy pozos
Warszawa, 16.07.2013Sylwetka marki:SHE/S A RIOTSHE/S A RIOT to niezależna polska marka modowa stworzona przez Ewelinę Kustrę. Zadebiutowała kolekcją kombinezonów z ekskluzywnych tkanin oraz ekstrawaganckimi nakryciami głowy,
Wspierany przez Castrol EDGE zespół Volkswagena jest zdecydowanym liderem w klasyfikacji producentów po siedmiu z trzynastu rajdów WRC w tym sezonie, a jego kierowcy – Sebastien Ogier i Jari-Matti Latvala – zajmują dwa pierwsz
Gościem specjalnym tegorocznej edycji kongresu „Biznes to Rozmowy” będzie Jeremy Gutsche, twórca i szef TrendHunter.com – największego i najbardziej opiniotwórczego serwisu w świecie wychwytywania trendów. Gutsche opowie m
Odzież dziecięca – jak kupować z głową?W sklepach z modą dziecięcą ceny ubranek są niekiedy zbliżone do ubrań dla dorosłych, a ich przydatność jest znacznie krótsza. Czasem zapominamy o tym, że ubranka nie rosną raz