Jeśli urlop, to tylko do it yourself! Trend podróży organizowanych na własną rękę kształtuje się już od kilku lat i w dalszym ciągu zdobywa rzeszę entuzjastów. Latamy coraz częściej i coraz dalej, i wszystko wskazuje na
Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję
KOLEKCJA LEVI’S® “MADE IN JAPAN”NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014Kolekcja Levi’s® “Made in Japan”, znana i dostępna dotychczas tylko w „Kraju Kwitnącej Wiśni” w tym sezonie trafi do salonów marki na cał
Najnowszą kampania marki River Island na sezon jesień-zima 2013/2014.Zdjęcia wizerunkowe damskiej i męskiej kolekcji.…
Casu – dajmy odpocząć stopomPrzyjęło się, że szykowna stylizacja utożsamiana jest z niebotyczne wysokimi i zazwyczaj niestety mało wygodnymi szpilkami. Płaskie buty kojarzone są z szarą codziennością, ostatecznością,
Ruszyły półfinały dziewiątej polskiej edycji konkursu „Make-Up Masters”Warszawa, 7 lipca 2011 r. – Pasja, znajomość najnowszych trendów w makijażu oraz chęć doskonalenia swoich umiejętności, przyprawione szczyptą s
Informacja prasowa29 maja 2019, WarszawaLetnie wyjazdy kojarzą nam się ze swobodą, wolnością, lekkością – także w kwestii ubrań. W wakacyjnej walizce najczęściej znajdziemy zwiewne sukienki i spódnice, szorty, koszu
Krata – idealna na pogodę (nie tylko) w kratkę!Kraciasty wzór na przestrzeni dziesięcioleci odkrywał swoje liczne twarze. Wystarczy wspomnieć szkocki tartan, tak często wykorzystywany w kiltach, regularny motyw gingham, któr
Deweloperzy wykorzystują każdy sposób, aby przyciągnąć klientów. Pomoc w zdobyciu kredytu hipotecznego, piwnica lub garaż gratis czy kilkadziesiąt metrów własnego ogródka – to najbardziej popularne hasła ostatnich lat. W