Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
KEEN – buty trekkingowe na grudniowe miejskie ulice Zastanawialiście się kiedyś, co można robić w zimie, jeśli zmuszeni jesteście spędzać ją w mieście? Odpowiedź jest prosta – wszystko! Poranny jogging przed pracą, po
Okrycia wierzchnie, które pomogą ujarzmić kapryśną jesień Czy tego chcemy, czy nie, tegoroczne lato skończyło się na dobre. I choć jesień ma wiele uroku, to potrafi dać się we znaki pod względem pogody, przez co znalezi
Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
Niech pralka zadba o twoje ubrania!Do naszych ulubionych ubrań używamy specjalnych detergentów, odpowiedniej temperatury prania, starannie je segregujemy i prasujemy, bo nie chcemy, żeby się zniszczyły. Wiele osób zapomina, że
Wakacje z dziećmi to wyzwanie samo w sobie. Nieważne, ile razy już to przerabialiśmy – coś zawsze może zaskoczyć. Jedyny sposób na zminimalizowanie ryzyka, że przykre niespodzianki zepsują nam wspólny wyjazd, to dobrze pr
Spódnica ołówkowa – poznaj jej możliwościJeśli chcemy uwydatnić swoje wdzięki i podkreślić kobiecość, najczęściej zakładamy spódnicę. Ten element damskiej garderoby w ciągu swojej historii zmieniał się wiele razy
Informacja prasowaWarszawa, 7 maja 2018 r.28 kwietnia odbyła się druga już edycja Fashion Square Kraków. Wydarzenie, które ponownie stanowiło bezpośrednie spotkanie znanych polskich projektantów, międzynarodowych marek oraz
Elegancka alternatywa dla wymagających i aktywnych kobietNowoczesna kobieta codziennie podejmuje liczne wyzwania, aktywnie spędza dzień, prowadzi odpowiedzialny biznes, a przy tym… potrzebuje czuć się komfortowo i zawsze wyglą
Tomasz Ossoliński for Gino Wyjątkowe współprace marek ze światowej sławy projektantami i artystami to znak szczególny przemysłu mody XXI wieku. Wspólna praca nad koncepcją kolekcji jest kreatywnym wyzwaniem, które zawsze pr