Młodzi specjaliści w wieku 22-29 lat należący do pokolenia Milenium polegają na swoich własnych urządzeniach nie tylko w życiu prywatnym ale również w pracy. Raport firmy Ericsson pokazuje, że prywatne urządzenia w celach s
Feeria barw, fantastyka dźwięków i niemal baśniowy nastrój. Integracja kultur, ale i pokoleń. Tak, w wielkim skrócie, wyglądała KULmixTURA 2011 – czyli wydarzenie, które zawładnęło w niedzielę 4 września ulicami wa
BOTANICA – BĄDŹ BLISKO NATURYLato to moment kiedy wolny czas najchętniej jesteśmy na łonie natury, rozkoszując się pięknem kolorów i mając przy tym radość z promieni słonecznych. Kolekcja Botanica to popularna forma bi�
Informacja prasowaSzczecin, XX stycznia 2015Kwiaty nie tylko we włosach, czyli wiosenne trendy według Sylwii MajdanNajmocniejszy trend na sezon wiosna/lato 2015 to kwiatowe wzory we wszystkich rozmiarach: od wersji mini po XXL. Ni
W wakacje oszczędzaj swój cenny czas! –Przezroczystości i szybkie zakupy na AllegroLato to wspaniały czas, aby pokazać trochę ciała – i to zupełnie nie na plaży! Casualowe stylizacje nabierają wakacyjnego charakteru dzi
Coca-Cola uruchomiła świąteczny program, w którym wykorzystuje mechanizm marketingu społecznie zaangażowanego. Kupując butelkę napojów Coca-Cola, Fanta lub Sprite ze świątecznej serii konsumenci będą mogli wesprzeć akcję
Informacja prasowa Warszawa, 20.09.2018 r.Nowy sezon, nowa szafa, nowa tyMimo, że na dworze temperatury nadal bardzo letnie, wraz z p
Popularna marka Pepe Jeans słynie z oryginalnego, młodzieżowego stylu, który wybija się ponad nudną przeciętność. Ma być wygodnie, ciekawie i niebanalnie. Eksperymentowanie z butami zimowymi bywa zdecydowanie większym wyz
Disco Diva– metaliczne dodatki od marki New LookMarka New Look przedstawia linię dodatków inspirowanych metalicznym motywem, który w tym sezonie zawładnął wyobraźnią projektantów. Lśniące lustrzanym blaskiem akcesori
Kampania promująca kolejną edycję organizowanych przez GazetaPraca.pl wirtualnych Targów Pracy rozpocznie się w poniedziałek, 19 lutego. Targi odbędą się pod hasłem „Kobieta w pracy”.Kampania mająca na celu zach