BERRYLICIOUS– apetyczna jesień w kolekcji marki Claire’sKwiaty i pióra jesienią? Dlaczego nie! Marka Claire’s na nowo interpretuje największe hity minionego sezonu: kwiaty i pióra. Berrylicious to opaski, kolczyki i ko
Piękne, lśniące włosy to bardzo ważny atut naszego wyglądu. Co zrobić aby były właśnie takie? Na rynku pojawiły się całe linie pielęgnacyjne, którym głównym zadaniem jest nabłyszczanie włosów. Gama produktów obejmu
Każda dziewczyna, niezależnie od tego, w jakim jest wieku, chciałaby cieszyć się aksamitnie gładką skórą. Lato i początek jesieni są tymi porami roku, gdy wiele z nich decyduje się na pierwsze w życiu usunięcie zbędnych
Wielu ludzi zadaje sobie dzisiaj następujące pytanie: czy patriotyzm ma znaczenie dla współczesnej młodzieży, czy też stał się nieaktualnym pojęciem? A teraz, zastanawiając się nad tym tak na poważnie… Czy znamy dobrze h
Zajętym podkreśleniem oka kobietom, makijaż ust zazwyczaj wydaje się kwestią pociągnięcia szminki lub błyszczyka. Ma to swoje wytłumaczenie o tyle, o ile oczy są mocno zarysowane. Wówczas bowiem nie powinnyśmy kłaść na
Osoby bezpośrednio odpowiedzialne za przygotowywanie i przeprowadzanie matur z pewnością są zdania, że oczywiście – „jak najbardziej”. Inny punkt myślenia mają jednak uczniowie, rodzice, starsze roczniki, które zdawa
Współczesne telefony komórkowe potrafią robić zdjęcia, ale mimo wszystko, tylko kilka modeli może się równać z dedykowanymi aparatami fotograficznymi. Co więcej, te drugie można kupić niedrogo. W serwisie Radar.pl znajd
Lubisz, kiedy Twoje ciało ładnie pachnie. Czujesz się wtedy atrakcyjniejsza i masz wrażenie, że ludziom przyjemniej jest wtedy z Tobą rozmawia. Nie lubisz jednak, na co dzień używać perfum, ponieważ zostawiasz je na szczegól
Na rynku ukazał się właśnie nowy katalog podłóg firmy Domino, producenta klamek i artykułów wyposażenia wnętrz. W bogatej ofercie znajdziemy temperamentne podłogi laminowane Faus, inspirowane naturą podłogi bambusowe oraz
22.08.2013, Informacja prasowaSylwetka marki:PAJONKMichał Pająk, tworzący pod marką PAJONK, to ambitny 21 latek od 1,5 roku próbujący swoich sił w Warszawie. Zainspirowany muzyką disco z lat 80., stworzył biało-czarną ko