Romantyczna, letnia miłość– kolekcja biżuterii i akcesoriów marki Claire’sZachody słońca na plaży, spontaniczne wycieczki w nieznane… Lato daje nam całe spektrum romantycznych scenerii, sprawiając, że jest to
Informacja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2014„Sea Story” – sesja wizerunkowa marki Horror!Horror! / Patrycja Walczak w obiektywie Mateusza NasternakaJeśli tęsknicie za czasami kiedy podróż była wielką, romantyc
Masz już dość połamanych włosów i rozdwojonych końcówek, a widok pozbawionych blasku kosmyków doprowadza Cię do szału? Nie eksperymentuj! Sięgnij po naturalne dermokosmetyki z kultowej serii BIOVAX od L’biotica i uwolnij
„Twój mądry wybór, jego mądry start" to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Online Med
Informacja prasowa, Grudzień 2014Bliżej sztuki– kolekcja Resort 2015 Simple CPModa i sztuka to połączenie idealne – pełne świeżego spojrzenia i nowych estetycznych rozwiązań. Marka Simple CP wie o tym doskonale,
Miłośnikom naleśników największy ich wybór na polskim rynku oferuje firma Virtu – lider w produkcji dań gotowych, wielokrotnie nagradzany za wysoką jakość produktów. Do szerokiej oferty naleśników dołączyły właśnie
Informacja prasowa 20.10.2021 r.Outdoor’owe aktywności. Co i jak ćwiczyć na zewnątrz jesienią?Niezależnie od tego, czy słoneczna i złota, czy mglista i chłodna, jesień jest wciąż bardzo dobrym czasem
Warszawa, 14 maja, 2013. Już w następną sobotę (18.05.13) rozpocznie się Europejski Tydzień Piłki Nożnej Olimpiad Specjalnych -największej tego typu inicjatywy na świecie. Zapowiada on jedno z najważniejszych wydarzeń s
Otwarte lakierki z kokardką to modowa klasyka. Może są nieco banalne, paniusiowate i nudne, ale są formalne okazje, w których sprawdzają się idealnie.hastagi na stronie: #Eksbut 2011…
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że