Materiały prasowe, 5 grudnia 2016 r. Nie tylko pod choinkę!Wybierz prezenty, które ucieszą, zachwycą i na długo zostaną w pamięciGrudzień przynosi liczne okazje do wyrażania uczuć i obdarowywania bliskich. Uzbrojeni w du
Srebrna tafta już od kilku sezonów króluje na eleganckich wieczorowych parkietach. Designerski, kobiecy krakowski duet Femini proponuje taką taftę w wersji asymetrycznej z mocno odkrytą górą.…
Stylizacja października– metaliczna kurtka typu biker od marki ANDRZEJ JEDYNAKMetaliczny odcień króluje w sezonie AW14/15. Barwy złota, srebra czy miedzi to obowiązkowa kolorystyka tej jesieni. Na topie wciąż pozostają
Dla tych kierowców, którzy jeżdżą brawurowo, cwaniakują i ryzykują, nie powinno być miejsca na naszych drogach. Piętnowanie zachowań niezgodnych z przepisami jest bardzo ważne, ale nie zapominajmy o tym, że równie głośny
Kontynuując sylwestrowe, ubraniowe poszukiwania pozostajemy dziś przy sprawdzonej ciemnej kolorystyce. Mała czarna jak wiadomo zawsze działa, a jeśli zestawić ją z efektownymi dodatkami za każdym razem może budzić podziw n
Materiały prasowe, 28.03.2019 r.Paprocki&Brzozowski x OCHNIKZwiastun kolekcji jubileuszowej już w sprzedaży!OCHNIK świętuje w tym roku jubileusz 30-lecia obecności na modowym rynku. Z tej okazji marka ponownie nawiązał
2 maja przypada Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Poczta Polska to jedno z najmłodszych świąt państwowych uczci wydaniem okolicznościowego znaczka i kartki pocztowej dedykowanej dzieciom. Polska flaga, obok wizerunku białeg
Informacja prasowa, styczeń 2015SPORTSWEAR – czyli sportowa linia Pierre Cardin AW14/15Wszechstronność i uniwersalność – to kluczowe słowa, którymi kierowała się marka Pierre Cardin tworząc linię Sportswear. Zo
Informacja prasowaŁódź, 16 listopada 2016 r.„Ślub w Wielkim Mieście” – najnowsza kolekcja Agaty Wojtkiewicz.To opowieść o pannie młodej, która nie chce ukrywać swych wdzięków pod milionem warstw materiału, która
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n