Małe a cieszy.Małe, przydatne i dobre na prezent. To właśnie odtwarzacze MP3, które od dwóch lat stają się coraz popularniejsze. Ciężko spotkać już kogoś, kto taszczy w plecaku odtwarzacz CD nie wspominając o walkmanie,
Nadchodzi taki moment w życiu każdego dzieciaczka, że porzuca dotychczasowe, banalne zajęcia i z chęcią zaczyna poznawać świat. To, co nowe lub zabronione kusi z podwójną mocą. A żeby się dowiedzieć wielu nurtujących dzi
Firma Gosh Cosmetics kolorystycznych inspiracji poszukiwała w jesienno – zimowym krajobrazie. Karnawałowa propozycja makijażu Gosh jest więc połyskująca i lśniąca.…
Informacja prasowaWarszawa, 2 lipca 2015 Rusza letnia wyprzedaż marki SOLDMichał Szulc stworzył koncept sprzedażowy, który opiera się na charakterystycznym stylu sportowym stylu streetwear. Kolekcja wiosna-lato 2015 to propozy
Jeżeli jest praca w której wymagany jest jakiś strój, narzucony z góry, to nie masz problemu i nie zastanawiasz się, jak się właściwie ubrać do nowej pracy.Lekarz czy pielęgniarka noszą biały fartuch, który zasłania cz
Informacja prasowa 27.09.2021 r.Jesień w sportowym styluNowe kolekcje FILA i Kappa w GO SportAura za oknem staje się coraz bardziej jesienna, co jest idealną okazją do odświeżenia swojej szafy. Chcąc zrobi
MARKA CLAIRE’S INC. PREZENTUJE NOWĄ EKSKLUZYWNĄ KOLEKCJĘ “PRISM” ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZ AMERYKAŃSKĄ WOKALISTKĘ KATY PERRY.Pełna kolekcja Katy Perry dla Claire’s pojawi się w sklepach i na stronie internetowej wiosn�
Trend Plemienny Grunge– River Island SS14Plemienny grunge jest połączeniem rocka i świeżego, naturalnego looku, idealnym na letnie festiwale. Mocny, zadziorny styl, oparty na wyrazistych printach, kontrastowych połączenia
Jak wynika z danych GUS w zimowych miesiącach herbata stanowi blisko 40% wszystkich wypijanych płynów. Niekwestionowanym liderem jest herbata czarna, a wśród herbat czarnych coraz częściej sięgamy po aromatyczną Earl Grey. To
Warszawa, 15 lutego 2017 r.Kobiety nie gustują w małej czarnejZaledwie 14% kobiet podobają się czarne sukienki u innych pań – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie marki farb Beckers. Ubiera się w nie n