Zadbane ręce i paznokcie to duży sukces. Ty powinnaś go osiągnąć, zwłaszcza, że jest to możliwe. Wystarczy tylko stosować się do pewnych zasad. Unikaj kontaktu ze środkami chemicznymi, które źle wpływają na skórę i p
Złota, krzykliwa, oscylująca na granicy kiczu a jednocześnie fenomenalna marynarka to produkt francuskiej firmy Manoush.hastagi na stronie: #zĹota marynarka…
Czas na rajstopy! Jak je nosić?Rajstopy to atrybut kobiet, choć w XIX wieku przywilej ich noszenia mieli tylko mężczyźni. Z czasem nasze babki zaczęły je zakładać, dostrzegając ich potencjał. W PRL-u razem z goździkami s
Telefonia komórkowa pojawiła się w Polsce w 1992 roku. Jednak te urządzenie stały się bardzo powszechne dopiero w roku 2000/2001. Teraz tzw. komórkę posiada praktycznie każdy, kto jest w stanie nauczyć się z niej korzystać.
Jasne, super jest jak wiemy na czym polega wymiana koła i jak wymienić świecę. Niestety, olbrzymia większość z nas nie ma o tym pojęcia. A szkoda! Radzić sobie samemu to fantastyczna rzecz! Jeśli to jednak niemożliwe, musimy
Chłodne ranki i wieczory, ciepłe dni – okres przejściowy między latem a zimą to trudna pora w kwestii ubierania się. Nawet najbardziej wytrawne fashionistki muszą się trochę nagłowić, by wyglądać stylowo, a przy tym nie
Materiał prasowyElegancki minimalizm w kolekcji NIFE wiosna / lato 2013 Polska marka po raz kolejny postawiła na klasykę w nowoczesnym wydaniu. Tym razem inspiracją dla nowej kolekcji na sezon wiosna / lato 2013 jest surowy, skan
CASUALOWA MODA MĘSKA NA LATOJak wyglądać stylowo i z klasą, kiedy żar leje sięz nieba?Panowie – nie tylko ci związani z show-biznesem czy poszukujący swojego stylu nastolatkowie – coraz częściej interesują się tym,
SEPHORA PREZENTUJE ŚWIATOWE TRENDY NA SEZON JESIEŃ-ZIMAWarszawa, 24 września 2013 r. – Już po raz piąty Sephora wraz z zaproszonymi ekspertami dekoduje trendy na nowy sezon jesień-zima 2013/2014. Sergiusz Osmański, dyrektor a
Informacja prasowaZduńska Wola, 28 września 2016Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye CelluliteNajnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla