Daleka, egzotyczna podroż to marzenie wielu osób. Gdy jednak ono się spełnia, zaczynamy dostrzegać pewne minusy. Niezmiennie należy do nich zmiana czasu. Jesteśmy „zaprogramowani” na 24 – godzinny dzień. Mamy
Każdy z nas ma kilka ulubionych rzeczy, niezwykle cennych, z którymi nie chciałby się rozstać. Trudno nam na przykład wyobrazić sobie funkcjonowanie we współczesnym świecie bez telefonu czy komputera. Bez czego jeszcze nie wy
Święta jak z amerykańskiego filmu. W roli głównej: piżama Prawdziwe przyjemności to nie tylko „wielkie” rzeczy, jak zdany egzamin czy podwyżka w pracy. Często to te małe – zjedzenie kawałka ulubionego ciasta, który
Materiały prasowe 07.10.2016 r.Luz w parze z elegancjąAgnieszka Więdłocha i Adam Sztaba prezentują styl londyńskiej ulicyLondyn to miasto osobowości, które uwielbia mocne akcenty. Nowoczesność miesza się tuz klasyką, a
Materiały prasowe 03.08.2016r.Kampania OCHNIK jesień/zima 2016Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że
Zbliża się czas matur, a tym samym moment bezmyślnego wydawania pieniędzy. Maturzyści, odkąd zmieniły się zasady zdawania egzaminu dojrzałości masowo zaczęli kupować maturę z języka polskiego.Dobrze jest wiedzieć, jak o
Lato w stylu „smart casual”.Rano praca, albo uczelnia, a później spotkanie z przyjaciółmi lub randka? Długie i ciepłe dni lata zachęcają do aktywnego spędzania czasu, a ciepłe wieczory i noce kuszą spotkaniami na świe�
Letnia moda rządzi się swoimi prawami. Priorytetem jest wygoda – chcemy mieć na sobie jak najmniej, by nie było nam gorąco. Świetnym urozmaiceniem takich minimalistycznych stylizacji są wzorzyste ubrania i dodatki. A chyba ni
Warszawa, 05.05.2014Informacja prasowa Mężczyźni szukają luksusu – Lambert w Galerii MokotówMężczyźni mają kolejny powód, by odwiedzić Galerię Mokotów – w majowy weekend otwarto butik z luksusową męską modą
Informacja prasowa, 27.08.2014SOLAR ZMIENIA FORMĘNajnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa René Habermachera