CLAIRE’S INC. PRZEDSTAWIA EKSKLUZYWNĄ LINIĘ PRODUKTÓW „WILDFLOWER” W RAMACH DRUGIEJ CZĘŚCI KOLEKCJI KATY PERRY „PRISM”Pełna linia „Wildflower” dostępna będzie w sklepach i na stronie internetowej od czerwca 2014
Kategoria Erotyka jest jedną z najpopularniejszych kategorii przed Walentynkami. W tym czasie na Allegro obserwujemy około 60% wzrost obrotu w stosunku do średniej rocznej. Dni wzmożonych zakupów przypadają na 5 i 6 lutego, a
Przy tradycyjnym goleniu, ale także przy korzystaniu z depilatora, zawsze istnieje ryzyko, że rosnące na nowo włoski wrosną w skórę. Aby do tego nie dopuścić, należy używać specjalnej ścierającej gąbki lub peelingu przyn
Warszawa, 14 maja, 2013. Już w następną sobotę (18.05.13) rozpocznie się Europejski Tydzień Piłki Nożnej Olimpiad Specjalnych -największej tego typu inicjatywy na świecie. Zapowiada on jedno z najważniejszych wydarzeń s
Letnie orzeźwienieBiel i błękit w kolekcji Solar SS14Mimo iż na lato czekamy cały rok, podczas wakacji każda z nas potrzebuje odrobiny wytchnienia od upalnych dni. Idealnym rozwiązaniem mogą stawać się stylizacje w chłodny
Informacja prasowaWarszawa, 13 lutego 2018 r.Walentynki to dzień, w którym swoje święto obchodzą zakochani. Wszechobecne serduszka i inne walentynkowe symbole sprawiają, że atmosfera miłości ogarnia cały świat. Pary chodz�
Kolorowe otulanie na ferieOd połowy stycznia uczniowie wybranych województw w Polsce będą mogli cieszyć się zimą na całego. Dlatego już teraz warto zadbać o odpowiednią wyprawkę dla dziecka na zimowe ferie, niezależnie od
Informacja prasowaWarszawa, 25 maja 2018 r.NIEnudne skarpety męskie z GATTĄMęskie skarpety przez długi czas kojarzone były głównie z czarnymi, klasycznymi modelami noszonymi do garnituru lub białymi, sportowymi. Jednak od ki
Informacja prasowaŁódź, 9 maja 2019THE DREAMER Nowa odsłona marki DASTANDASTAN to marka tworząca modę męską już od trzydziestu lat. W jej dwudziestu pięciu salonach dostępne są kolekcje, dzięki którym mężczyzna moż
Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy