SAY YES TO MY-DRESS!LETNIE PROPOZYCJE OD MY-DRESSSzukasz idealnej sukienki na lato? W kolekcji my-dress znajdziesz stylowe, kobiece propozycje zgodne z najgorętszymi trendami sezonu. Koszulowa szmizjerka, klasyczna „mała biała�
Informacja prasowaŁódź, 30 maja 2019 Pan Młody według marki DASTANDASTAN prezentuje kolekcję ślubną na sezon wiosna-lato 2019. W kampanii kolekcji zobaczyć można mężczyznę podczas ostatnich momentów przygotowań w domu
Zima pełna włóczki– dzianinowy trend na AllegroNie ma zimy bez dzianiny! W tym sezonie świat mody oszalał na jej punkcie. Na pokazach pojawiły się wełniane swetry, obszerne płaszcze, długie sukienki, a nawet spodnie i sp
Kalendarz YES 2014„Najpiękniej być po prostu sobą”Kalendarz YES 2014 ma opowiedzieć o kobiecie, która najlepiej się czuje wtedy, gdy może być sobą a w tym najlepiej pomoże jej wymarzona biżuteria. To ona spełnia marze
Flower Crush – kwiecista odsłona marki MOHITO Wiosenny sezon w MOHITO to wyjątkowo romantyczna odsłona dwóch linii specjalnych. Propozycje projektantów na ten sezon to długie, ultra kobiece sukienki, zwiewne bluzki i bogato z
W ciągłym biegu– modne sneakersy na jesień w HEGO’S MILANOSportowy szyk wpisał się na dobre w kanony mody. Pełen kontrolowanego luzu urban look już od zeszłego sezonu robi furorę na pokazach tak prestiżowych dom
Ruszyła rekrutacja do innowacyjnego projektu edukacji i aktywizacji obywatelskiej młodzieży - Gramy w Radę, damy radę! Zapraszamy Państwa do włączenia się w nasz projekt. Możecie stać się pionierem innowacyjnej metody w
„Twój mądry wybór, jego mądry start" to hasło nowej kampanii edukacyjnej firmy Verco skierowanej do kobiet w ciąży i karmiących piersią. Działania odbywają się przy współpracy z Domem Mediowym MasterMind oraz Online Med
Casu – nowości na jesieńLato jeszcze w pełni, ale w sklepie internetowym Casu można już zobaczyć nową kolekcję przygotowaną przez markę na nadchodzący sezon. Czerpiąc inspiracje ze światowych wybiegów, tej jesieni kobi
Jak wynika z badania firmy badawczej Homo Homini przeprowadzonego na zlecenie Browaru Amber z Pomorza dla Polaków piwo to wciąż napój jasny - głównie lager i pilsner. Z analiz Homo Homini wynika, że zna je aż 78,2 proc. respond