Konkurs Levi’s® inspirowany hasłem ‘Go Forth’ rozstrzygnięty! 13 października rozpoczęła
się realizacja zwycięskiego muralu w konkursie organizowanym przez Levi’s®. Szczęśliwym
zwycięzcą jest niezależny ilustrator i animator Aqualoopa, który zachwycił wszystkich swoją
kolorową wizją ‘Go Forth’.
Już od poniedziałku 17 października na wielkiej ścianie na rogu ulic Polnej i Waryńskiego
w Warszawie można oglądać zwycięski mural w całej okazałości! Praca robi oszałamiające
wrażenie, nie da się przejść obok niej obojętnie. Sam autor natomiast porównuje swoją twórczość do
meksykańskiej ‘fiesty’ i brazylijskiego karnawału: “Kolorowe murale wibrują muzyką miasta tworząc
połamane rytmy, zwrotki i refreny. Wywołują pozytywne emocje i uśmiech na twarzach odbiorców. To
w pewnym sensie artystyczny ‘prozak’, na szarość i ponurość naszych miast!” – mówi Aqualoopa.
„Dla nas Igor jest prawdziwym Pionierem, dlatego tym bardziej jest nam miło, że to jego projekt
zwyciężył w konkursie w ramach naszej kampanii Go Forth. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią
i przyczynić się do pierwszej tak dużej realizacji Aqualoopy. Podziwiany jego talent i trzymamy
kciuki za dalszą karierę. Dzięki takim ludziom jeszcze mocniej wierzymy, że hasło związane z naszą
tegoroczną kampanią – „Now is our time” jest trafione!” – mówi Katarzyna Węsławowicz, Levi Staruss
Consumer Marketing Manager Eastern Europe.
Dzięki Aqualoopie i marce Levi’s® Warszawa zyskała nowe wspaniałe miejsce, które napędza
pozytywną energią! Zapraszamy wszystkich na róg Polnej I Waryńskiego, nie możecie tego
przegapić! Trzeba się spieszyć, bo mural będzie zdobił tę ścianę jedynie przez 1,5 miesiąca!
Zwycięską pracę można zobaczyć na żywno na fasadzie budynku przy ul.Polnej 40 w Warszawie
(okolice stacji metra Politechnika) lub na www.facebook.com/Levis