Euro RSCG Worldwide opublikowało raport „Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji” na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wy
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 16 lipca 2018Sukienki, marynarki, ołówkowe spódnice, dżinsy, koszule… i oczywiście kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt par butów – to tylko część ubrań, które znajdują się w garderobie
Idziesz na wesele lub na większą imprezę i sama nie wiesz, co włożyć do swojej torebki. Jest tyle rzeczy, które wydawałoby się są niezbędne, ale przecież wszystkiego nie zmieścisz. Przeanalizujmy, więc co z całą pewnoś
Sportowa elegancjaNa polskim rynku pojawiła się niedawno nowa marka – Vippi Design dziś prezentujemy Państwu Vippi Basic. Powstała z miłości do wygody, komfortu i miękkich otulających dzianin. Sportowe stroje z nutką elega
Jednym z elementów podróży jest niewątpliwie jedzenie poza domem. Jedzenie barowe czeka na nas niemal przy każdej trasie. Czy aby na pewno każdy bar wart jest tego by się zatrzymać? Nie zatrzymujmy się w miejscach których sa
Noc sylwestrowa coraz bliżej i przygotowania wieczorowej kreacji powinny być już w toku. Jeśli brakuje jeszcze tylko dodatków, polecam w ferworze świątecznych zakupów zajrzeć do sklepu Aldo.…
Te jeansy utrzymano w klasycznym, amerykańskim stylu. Ich fason jest optymalny, modny od zawsze i na zawsze, nie są ani za wąskie ani ze szerokie.…
W najnowszym zestawieniu najlepszych piłkarzy pięciu czołowych europejskich lig Cristiano Ronaldo awansował na pierwsze miejsce, wyprzedzając dotychczasowego lidera, Lionela Messiego. Robert Lewandowski też zanotował skok – po
Jeśli chcesz aktywne spędzać czas na świeżym powietrzu, także podczas chłodnych dni, doskonałym wyborem będzie nowa kolekcja na jesień i zimę marki Merrell. Niezależnie od tego czy jest to wyprawa w górach czy codzienne ob
Informacja prasowaWarszawa, 28 listopada 2014Gwiazdka bez wpadkiCo roku, mniej więcej o tej porze, dopada Cię niepokój jak wybrnąć z prezentowej sytuacji. Pytanie jest zawsze to samo – co kupić tym razem. Jeden z celebrytów